וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא מדהים, והוא עוד מתפתח": פסקל סיאקם מלהיב את אנשי טורונטו

ללאורי אין ספק שהקמרוני צריך לזכות בפרס השחקן המשתפר, גרין נותר המום אחרי ששמע שהוא משחק כדורסל רק שבע שנים: "ברצינות?"

עריכת וידאו: מתן חדד

פסקל סיאקם הפך הלילה (בין שישי לשבת) לשחקן השני בהיסטוריה של טורונטו שקולע 30 נקודות ומוסיף 10 ריבאונדים במשחק פלייאוף בניצחון קבוצתו 93:98 בחוץ על אורלנדו, אשר העלה את הראפטורס ליתרון 1:2 בסדרת הפלייאוף. היחיד שעשה זאת לפניו היה כריס בוש, בשנת 2008. באותה שנה סיאקם בן ה-25 כנראה בכלל לא חשב על לשחק כדורסל, שכן רק לפני שבע שנים הוא קיבל החלטה לשחק כדורסל באופן רציני.

הפאוור פורוורד הקמרוני נבחר על ידי טורונטו בבחירה ה-27 של דראפט 2016, אבל לא רבים ציפו לפריחה המדהימה שהוא חווה העונה. בסיום הניצחון על אורלנדו, סיאקם התראיין לצד חברו לקבוצה דני גרין. הכתב שאל את סיאקם שאלה, אבל גרין נאלץ לקטוע אותה עם מבט המום ברגע ששמע שסיאקם משחק כדורסל רק שבע שנים ואמר: "רגע, מה? ברצינות? באמת? זה נכון? אני לא ידעתי את זה, אני בהלם. מתנצל שקטעתי אותך, תמשיך".

שחקן טורונטו ראפטורס פסקל סיאקם. GettyImages
נשאר צנוע. פסקל סיאקם/GettyImages

"הוא מדהים. לא רק על המגרש, אלא גם מבחינה אישיותית", הסביר קייל לאורי, שהוסיף: "הוא תמיד שמח. הוא רק רוצה לצאת החוצה, לשחק כדורסל וליהנות". לאורי נשאל האם סיאקם צריך לזכות בתואר השחקן המשתפר של העונה, וענה ללא היסוס: "ברור. הוא השחקן שהכי התפתח השנה ב-NBA, אין ספק בכלל. מדהים לראות את זה קורה. אני בטוח שהוא ימשיך ויתפתח".

סיאקם עצמו לא מתרגש יותר מדי ונשאר צנוע. "אני עדיין בתהליך למידה", אמר אחרי הניצחון על אורלנדו, והמשיך: "הכל עדיין מרגיש לי חדש. אני מנסה להשתפר בכל אימון ובכל משחק, ואני שמח שזה מצליח. אני חושב שברגע שיש לך מטרה מול העיניים, אתה מרוכז ויכול ללמוד משהו חדש בכל יום. ידעתי שאני לא איפה שרציתי להיות, והחלטתי לעבוד קשה. מטרה גורמת לך להתרגש, ומשיגה תוצאות חיוביות. מקווה שאמשיך להרשים את כולם וליהנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully