וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה איזנה ל-1:1 מול אפס, ריאל מדריד עלתה ל-0:2 מול פאו

הקטלאנים גנבו את יתרון הביתיות עם 72:74 דרמטי בטורקיה בזכות סל ניצחון של האנגה. קמפאצו כיכב ב-63:78, משחק נפל לקלאתיס

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ביורוליג

שלב ההצלבה של היורוליג נמשך הערב (שישי) עם שני משחקים, ובהם הצליחה ברצלונה לאזן את הסדרה מול אנאדולו אפס ל-1:1, בעוד ריאל מדריד עשתה צעד גדול אל עבר ההצלבה עם ניצחון משכנע על פנאתינייקוס שהעניק לה 0:2 מבטיח.

אנאדולו אפס - ברצלונה 74:72 (ברצלונה איזנה ל-1:1)

זה היה קשה, זה היה דרמטי, אבל בסופו של דבר הצליחו הקטלאנים לגנוב את היתרון הביתיות ולאזן את הסדרה השוויונית הזו. היתרון החליף ידיים שוב ושוב, ובסופו של דבר, לאחד דקות של בצורת התקפית לקראת סיום, היה זה אדם האנגה שהתכבד במה שהתברר כסל הניצחון. קרונוסלב סימון פספס הזדמנות לנצח את המשחק, כשניסיון השלשה שלו יצא החוצה, כמו כל הזריקות מהשדה של הטורקים ב-5:30 הדקות האחרונות. המשחק השלישי יתקיים בפלאו בלאוגרנה ביום רביעי הבא.

גיבור הערב האנגה היה גם הקלע הבולט עם 17 נקודות, אנטה טומיץ' הוסיף 13 ותומא הרטל 12. מנגד הוביל כהרגלו שיין לארקין עם 18, אבל גם הוא נעלם במאני טיים. ואסילייה מיציץ' הוסיף 15.

ריאל מדריד - פנאתינייקוס 63:78 (ריאל עלתה ל-0:2)

הבלאנקוס עשו צעד גדול אל עבר הפיינל פור, וזה אפילו לא היה קשה במיוחד. רבע ראשון של 8:21 נתן את הטון להמשך, ובשום שלב, למעשה, לא היתה קרובה פאו לקאמבק של ממש, בניגוד למשחק הראשון בסדרה - לא בערב בו ניק קלאתיס קולע נקודה בלבד, ב-0 מ-9 מהשדה.

אלופת אירופה קיבלה משחק נפלא מפקונדו קמפאצו, ששוב חיפה על היעדרו של סרחיו יול והוליך אותה גם בנקודות (13), גם בריבאונדים (7), גם באסיסטים (9) וגם בחטיפות (5). ג'פרי טיילור הוסיף 11 נקודות. מנגד בלט דשון תומאס עם 13, שון קילפטריק הוסיף 10.

שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו מול שחקן פנאתינייקוס ניק קלאתיס. GettyImages
נוקאאוט בקרב הרכזים. קמפאצו מול קלאתיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully