וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: דניל מדבדב הפתיע את נובאק דג'וקוביץ' ועלה לחצי הגמר

הטניסאי הרוסי (14 בעולם) הדיח את המדורג ראשון עם 3:6, 6:4, 2:6 ומנע דרבי סרבי לאחר עלייתו של דושאן לאיוביץ'. נדאל ניצח את פז'ה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
פספס דרבי סרבי. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

הפתעה גדולה נרשמה היום (שישי) בטורניר מונטה קרלו מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP, כאשר דניל מדבדב (14 בעולם) הדיח את המדורג מספר 1 נובאק דג'וקוביץ'. הרוסי בן ה-23 הפסיד לסרבי בכל שלושת המפגשים הקודמים, כולל באליפות אוסטרליה בתחילת השנה, אבל הפעם עשה את העבודה עם 3:6, 6:4, 2:6 אחרי 2:21 שעות.

מדבדב ניצח בסך הכול פעמיים על חימר לפני הטורניר הנוכחי, אבל הפעם עשה את זה בגדול והשיג את הניצחון הגדול בקריירה שלו, בדרך להופעת בכורה בחצי הגמר. הוא נשבר כשהגיש לניצחון במשחק, ובכל זאת עמד בלחץ והשיג את ההכרעה עם שבירה נגדית. דג'וקוביץ' מנגד נראה מהוסס, ביצע שגיאה כפולה בנקודה שיכולה הייתה להכריע משחקון במערכה השלישית, המשיך עם דרופ-שוט לרשת והחטאה נוספת שסידרה למדבדב יתרון 1:3.

דניל מדבדב טניסאי רוסי. רויטרס
הרגע הגדול בקריירה. דניל מדבדב/רויטרס

סרבי אחר, דושאן לאיוביץ' בן ה-28 שנמצא במקום ה-48 בדירוג העולמי, העפיל לראשונה בקריירה לחצי גמר של מאסטרס 1,000. פחות מ-24 שעות אחרי שהדיח את דומיניק תים עם ניצחונו הגדול בקריירה, לאיוביץ' גבר 4:6, 5:7 על לורנצו סונגו האיטלקי במשחק שארך 1:47 שעות. בסרביה קיוו לדרבי ראשון מאז המפגש בין נולה לחברו ינקו טיפסרביץ' ב-2012, אבל דווקא דג'וקוביץ' מנע זאת הפעם.

רפאל נדאל לא ממש נוהג להפסיד על חימר, ועל אף שהתקשה מיד, השלים את המלאכה מול הארגנטינאי גווידו פז'ה וניצח 6:7 (1), 3:6. הוא יפגוש את האיטלקי פאביו פויניני, שניצח את הקרואטי בוינה צ'וריץ' 6:1, 3:6, 2:6.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דושאן לאיוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
חצי גמר מאסטרס ראשון בקריירה. דושאן לאיוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully