וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד הגזענות: שחקני הכדורגל הבריטים משביתים את הרשתות החברתיות

גם גארת' בייל ותומר חמד הצטרפו למחאה הדורשת מארגוני הכדורגל לפעול יותר כדי למגר את הגזענות. השחקנים החליטו להשבית את הרשתות ל-24 שעות

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על "דרבי היהודיות" בין אייאקס לטוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות

גארת' בייל הצטרף היום (שישי) לכוכבי פרמיירליג רבים השותפים לקמפיין של ארגון השחקנים הבריטי, במחאה נגד הגזענות בכדורגל. הקמפיין התקשורתי החל אמש תחת ההאשטאג Enough# ובו נוקטים הכדורגלנים עמדה ודורשים מראשי הענף לעשות יותר כדי למנוע פגיעות על רקע גזעני. בנוסף לפרסום ההודעות, השחקנים החליטו להשבית את הרשתות החברתיות שלהם למשך 24 שעות.

בהודעה המופיעה בחשבונות הטוויטר והאינסטגרם של השחקנים נכתב: "אנו נוקטים עמדה נגד התעללות על רקע גזעני. אנחנו מודעים לכך שעם המעמד מגיעה גם אחריות, ולכן משמיעים את קולנו כדי למחות נגד גזענות. יחד, אנחנו קוראים באמצעות הרשתות החברתיות לכל ארגוני הכדורגל לעשות יותר!".

בין מובילי המאבק נמצא גם דני רוז, מגן טוטנהאם ונבחרת אנגליה שספג נהמות מכוערות במשחק החוץ של נבחרתו מול מונטנגרו בחודש שעבר ואמר אז: "הספיק לי, מחכה כבר לפרוש מכדורגל".

כריס סמולינג, בלם מנצ'סטר יונייטד, כתב: "הגיע הזמן שטוויטר, אינסטגרם ופייסבוק ישקלו לשמור על חוקים בערוצים שלהם ולקחת אחריות כדי להגן על בריאותם הנפשית של המשתמשים שלהם, ללא קשר לגיל, גזע, מגדר או הכנסה".

סיימון פאונד, מראשי ארגון השחקנים בבריטניה, אמר: "לכדורגל יש את הכוח לעשות כל כך הרבה טוב בעולם. אנחנו חייבים לנסות תמיד להשתמש בפופולריות של הספורט ובהשפעה שלנו כדי ליצור שינוי חיובי. בחודשים האחרונים היינו עדים לעלייה באירועי הגזענות במגרשי הכדורגל וברשתות החברתיות ברחבי העולם. אנחנו לא יכולים לעמוד מנגד בזמן שלא נעשה דבר. ארגון השחקנים תמיד היה בחזית כדי לבלום את הגזענות. נעשה הכול כדי לשים סוף לתופעה הזו, על המגרש וברחבי הרשת".

גם תומר חמד הצטרף

View this post on Instagram

#enough

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on

קווין דה בראונה

הנריך מחיטריאן

ג'ורג'יניו ויינאלדום

שחקני מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully