וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד בנפיקה נסע 28 שעות כדי לצפות בקבוצתו - והגיע לפרנקפורט הלא נכונה

אלברו אוליביירה בן ה-23 תיעד ברשת את המסע הארוך שלו מליסבון לגרמניה. רק בסמוך למשחק גילה שהוא נמצא במרחק 400 קילומטר מהיעד

אוהד בנפיקה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"עכשיו אני מפורסם בגלל הטיפשות שלי". אלברו אוליביירה לאחר שהתבשר שהגיע לעיר הלא נכונה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אלברו אוליביירה, אוהד מושבע של בנפיקה, בסך הכל רצה ללוות את קבוצתו במשחק רבע גמר הליגה האירופית מול פרנקפורט. הוא כבר רכש כרטיסים ושריין לעצמו את התאריכים בהם ייאלץ להיעדר מהעבודה, אבל היתה רק בעיה אחת: כשנכנס לרכב, תכנת את ה-GPS לנסיעה לפרנקפורט דר אודר, עיירה קטנה ואפרורית שמרוחקת לא פחות מ-400 קילומטרים מפרנקפורט העיר.

האוהד בן ה-23 תיעד את עצמו באינסטגרם ובסטורי לאורך המסע, שבסך הכל לקח לו לא פחות מ-28 שעות עם עצירות בדרך, בסרטונים ותמונות שהפכו תוך זמן קצר לבדיחה ויראלית.

כשהגיע לפרנקפורט - לא העיר, הפרבר - אוהדים עירניים שעקבו אחר התמונות והסרטונים שהעלה נאלצו לעדכן אותו שהוא כנראה נמצא במקום הלא נכון.

לאחר שהפנים את טעותו, נראה אוליביירה פונה לחברו ומטיח בו בזעם: "אנחנו שני מטומטמים". בתמונה אחרת שהעלה, כתב: "עכשיו אני מפורסם. בזכות הטיפשות שלי".

בסופו של דבר התרחשה תפנית נוספת: אוליביירה נוכח לדעת שהוא במרחק של שש שעות נסיעה מפרנקפורט "האמיתית", עלה שוב לרכב וטס לאצטדיון. הוא הספיק להגיע ממש לפני שריקת הפתיחה, אבל הערב הסתיים במפח נפש: בנפיקה הפסידה 2:0 והודחה אחרי 4:4 בסיכום.

אוהד בנפיקה ליסבון. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
לפחות הוא סימן וי על יורוטריפ. מקבץ מהמסע של אוליביירה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully