וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל הרשימו בדרך לרבע הגמר

הסרבי ניצח 3:6, 0:6 את טיילור פריץ וישחק בסיבוב הבא נגד מדבדב. נדאל ניצח 4:6, 1:6 את דימיטרוב. דומיניק תים וסשה זברב הודחו

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי. רויטרס
מודה לקהל. דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר מונטה קרלו מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP נמשך היום (חמישי) עם שמונת המשחקים של שמינית הגמר. הראשון מבין הבכירים לעלות לרבע הגמר היה נובאק דג'וקוביץ'. אחר כך גם רפאל נדאל עלה כמובן, אבל לעומתם דומיניק תים הודח.

רבע הגמר:
נובאק דג'וקוביץ' - דניל מדבדב
דושאן לאיוביץ' - לורנצו סונגו
רפאל נדאל - גידו פז'ה
פאביו פוניני - בורנה צ'וריץ'

דג'וקוביץ', שהתקשה מאוד בסיבוב השני מול פיליפ קולשרייבר, נראה הרבה יותר טוב היום וגבר על טיילור פריץ האמריקאי (65) בעולם עם 3:6, 0:6 בתוך שעה ותשע דקות. ברבע הגמר ישחק הסרבי, המדורג ראשון בעולם, מול דניל מדבדב (14), שניצח 2:6, 6:1, 4:6 את סטפנוס ציציפאס היווני (8). בין השניים יש יחסים עוינים מאוד אחרי שבעבר כמעט התקוטטו בתום משחק ביניהם. כך או אחרת, מדבדב ניצח הפעם ויפגוש את דג'וקוביץ' בפעם השנייה השנה אחרי שהפסידה לו באליפות אוסטרליה. גם לורנצו סונגו האיטלקי (96 בעולם), שעלה מהמוקדמות, הצליח לעלות לרבע הגמר אחרי 2:6, 5:7 מול קמרון נורי הבריטי.

רפאל נדאל, שזכה בטורניר 11 פעמים בעבר כולל בשלוש השנים האחרונות, ממשיכות להיראות בלתי פגיע על החימר. השור ממאיורקה, המדורג שני בעולם ובטורניר, נזקק לשעה ועוד 34 דקות על מנת לנצח 4:6, 1:6 את גריגור דימיטרוב הבולגרי (28) בדרך לרבע הגמר, שם יפגוש את גידו פז'ה. הארגנטינאי, שמדורג 35 בעולם, עלה לרבע הגמר. פז'ה עבד קשה כדי לנצח 4:6, 6:4, 4:6 את מרקו צ'קינאטו (16), שכזכור הגיע לחצי גמר רולאן גארוס בשנה שעברה.

פינליסט רולאן גארוס מהשנה שעברה ואחד משחקני החימר הטובים בעולם דומיניק תים (5 בעולם) הודח כבר בסיבוב השלישי באופן מפתיע על ידי דושאן לאיוביץ' הסרבי בן ה-28, שמדורג 48 בעולם. תים הוביל כבר 1:3 במערכה השנייה, אבל לאיוביץ' זכה בחמישה משחקונים ברציפות בדרך לניצחון ענק מבחינתו.

סשה זברב המאכזב שוב פישל. הגרמני בן ה-21, שמדורג שלישי בעולם, היה פאסיבי מאוד והפסיד 7:6 (6), 6:1 לפאביו פוניני האיטלקי (18), שכרגיל זכה לתמיכה ועידוד אדירים מצד הקהל במונטה קרלו. פוניני ישחק ברבע הגמר נגד בורנה צ'וריץ' (13 בעולם), שניצח 4:6, 2:6 את פייר הוגו הרבר

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
נראה בלתי ניתן לעצירה על החימר. נדאל/רויטרס
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
הדחה מוקדמת וכואבת. תים/רויטרס
סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
הקריירה קצת מדשדשת. סשה זברב/רויטרס
פאביו פוניני טניסאי איטלקי. רויטרס
ניצחון גדול. פוניני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully