וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "פולין פייבוריטית לעלייה, לישראלים מותר לחלום"

מאמן נבחרת ישראל ערך ראיון עם אתר פיפ"א: "המשחקים נגד לטביה ופולין הם החשובים ביותר. יש המון תקווה, המדינה באופוריה"

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניב מעוז

באתר פיפ"א פירגנו היום (חמישי) למאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, וערכו ראיון איתו שפורסם באתר פיפ"א. "חשבו שאין לי מספיק ניסיון. בעשור האחרון עבדתי כמאמן של נבחרות צעירות וכעוזר מאמן. מי שלא צובר מזה ניסיון הוא אידיוט!", סיפר האוסטרי, שהמשיך: "הייתי קרוב ארבע פעמים לאימון נבחרת אוסטריה, אבל בכל פעם הם החליטו להחתים מאמן אחר. המתנתי המון זמן והחלטתי שזה הזמן לעשות משהו שונה. קיבלתי הצעה מיורגן קלינסמן להיות עוזר מאמן נבחרת ארצות הברית, זו הייתה חוויה נהדרת".

הרצוג גם שיתף בתחושות במהלך הניצחון 2:4 של ישראל על אוסטריה אמר: "ההתחלה הייתה רעה, ספגנו כבר בבעיטה הראשונה שנבעטה נגדנו. חזרנו למשחק, אבל אוסטריה עדיין הייתה עדיפה. במחצית השנייה הנבחרת נכנסה לקצב ושיחקנו כדורגל התקפי וטוב. כמאמן, אני תמיד חושב התקפית".

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. יוסי ציפקיס
אנדי הרצוג/יוסי ציפקיס

על הגעתו לישראל על רקע השער הדרמטי שכבש נגד הכחולים-לבנים במוקדמות מונדיאל 2002: "בהתחלה זה עשה המון כותרות, זה לא עזר לי! אמרתי במסיבת העיתונאים שכמו שנתתי את כל כולי כקפטן לאוסטריה, כך אעשה גם עבור ישראל כמאמן. הפסדנו במשחקים הראשונים והביקורות הגיעו במהירות, אבל זה לא עניין אותי, רק רציתי להשתפר".

הרצוג ניתח את הבית הישראלי במוקדמות יורו 2020: "כרגע פולין היא הפייבוריטית הגדולה של הבית, אבל אני באמת חושב שכל קבוצה יכולה לנצח כל אחת אחרת ביום נתון. אני לא חולם על העפלה כרגע. המשחקים הבאים, נגד לטביה ופולין, הם החשובים ביותר. לאנשים בישראל מותר לחלום. הם באופוריה, זה בסדר, אבל חייבים גם להיות מציאותיים. יש המון תקווה".

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל רשמה את העלייה הגדולה ביותר בדירוג פיפ"א החדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully