וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון החתימה את איגור קולשוב וסקוטי הופסון

הגארד הישראלי הושאל מראשל"צ ("נוצרה סיטואציה שעזרה לכל הצדדים"), האמריקאי חזר לקדנציה שלישית בליגת העל. אייזיק: "מהלכים יוצאי דופן"

ONE

בווידאו: תקציר המפגש של הפועל חולון עם עירוני נס ציונה

מכבי ראשון לציון הודיעה הבוקר (חמישי) על השאלתו של איגור קולשוב להפועל חולון. הגארד בן ה-24 ייכנס לנעליו של גיא פניני שסיים את העונה, ויקווה לסייע לקבוצה של דן שמיר בשלבי ההכרעה של העונה ולעבות את הסגל הישראלי, ממנו נגדע לאחרונה גם טי ג'יי קליין הפצוע. כמו כן, גם סקוטי הופסון חתם וישוב לקדנציה שלישית בליגת העל אחרי ביקורים בהפועל אילת ועירוני נהריה.

"מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון מבקש להודיע על השאלתו של איגור קולשוב להפועל חולון עד סוף עונת המשחקים הנוכחית ולאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה", צייצו הכתומים. גם קולשוב עצמו הגיב וצייץ: "השתדלתי לא להגיב בימים האחרונים עד שזה לא היה רשמי, אבל עכשיו אפשר להגיד שאני עובר עד סוף העונה להפועל חולון! שום דבר לא נעשה בדם רע, פשוט נוצרה סיטואציה מסויימת שעוזרת לכל הצדדים בעסקה ואני שמח שהיה אפשר להוציא את זה לפועל, וכאן אני רוצה להודות למכבי ראשון מהלב על כל התקופה שלנו ועל ההתנהלות ברמה הכי גבוה, ולאוהדים המסורים שלנו! מאחל לקבוצה הצלחה. עם זאת אני שמח להצטרף לחולון ולנסות לעזור לקבוצה להגיע ליעדים שלה העונה, ולקחת חלק במשפחה הזאת. חשוב לי להגיד שאני אולי בא בהשאלה אבל אני לא בא לחופשה, אני בא לתת את הלב והנשמה לקבוצה, אז יאלה חולוניה".

קולשוב פתח את העונה בצורה מצוינת והיה אחד השחקנים המובילים של הכתומים בסיבוב הראשון, אולם החל מאמצע הסיבוב השני חלה נסיגה ביכולתו, כשבמחזור הקודם בחר גיא גודס שלא לשתף אותו בניצחון על הפועל תל אביב בבית. קולשוב רושם מפתיחת העונה 11.5 נקודות ו-5.4 אסיסטים, אך אחד הנתונים המאכזבים לגביו נוגע לקליעה מבחוץ, מה שנחשב לצד החזק במשחק שלו, כשהוא מדייק רק ב-24 אחוזים מחוץ לקשת.

הבעלים של המועדון, שלמה אייזיק, אמר: "בתוך פחות מ-48 שעות נעשו מספר מהלכים יוצאי דופן אשר הביאו בסופו של דבר לחיזוקה של הפועל חולון בשני שחקנים מעולים. למרות שהפוקוס שלנו הופנה למשחק חצי גמר היורופקאפ בסרדיניה, פעלנו כל הצוות - זה שנשאר בארץ וזה אשר נמצא בחו"ל - על מנת לחזק את הקבוצה ולהמשיך את המסע שלנו חזקים ונחושים".

איגור קולשוב שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
יקווה שסיום העונה ייראה קצת יותר טוב. קולשוב/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully