וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט במתח: קר מודה שקאזינס לא יחזור, דוראנט דורש קרב הוגן מול בברלי

מאמן הווריירס סיפר שהסנטר הפצוע כבר לא יחזור לפלייאוף השנה: "אני מרוסק בשביל דמרקוס". המתח בקבוצה עולה, דוראנט מבקש מהשופטים: "בברלי כמו פיטבול, אוחז בי, מושך אותי, תנו לי להחזיר"

עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן גולדן סטייט סטיב קר מעריך שדמרקוס קאזינס לא יחזור לשחק העונה, אחרי שנפצע במהלך משחק 2 מול הקליפרס, ובבדיקת ה-MRI שלו התגלה קרע בשריר. "הוא לא יזדקק לניתוח", אמר קר, "אבל רוב הסיכויים שדמרקוס לא יחזור במהלך הפלייאוף. הוא כנראה יזדקק לכמה חודשים של החלמה, כך שאין הרבה סיכוי. הרופאים אומרים שיש מקרים שבהם זה קורה מהר יותר, כך שאנחנו משאירים את הדלת פתוחה".

קאזינס חתם לעונה אחת בווריירס אחרי שהחמיץ שנה שלמה בגלל פציעה בגיד אכילס. ככל שהעונה התקדמה הוא נראה טוב יותר ויותר והחל להתחבר לחבריו בווריירס, ואף שותף למשחק פלייאוף ראשון בקריירה שלו, אבל כעת ייאלץ שוב להתמודד עם חודשים ארוכים של שיקום, בניסיון למצוא קבוצה חדשה. "יותר מהכל, אני פשוט מרוסק בשביל דמרקוס", אמר קר, "הוא חיכה כל הקריירה שלו לפלייאוף, ואז במשחק השני הוא נפצע, אחרי שהשקיע כל כך הרבה בשיקום מהפציעה הקודמת. והייתה לו עונה נהדרת עבורנו, והוא ממש התחיל להתרגל אלינו בזמן האחרון, כך שאני פשוט מרגיש רע עבורו".

קווין דוראנט עצבני

סטיב קר מרחם על בוגי

כעת מי שימלאו את מקומו של הסנטר יהיו אנדרו בוגוט, שבמזל גדול חתם ממש לפני הפלייאוף והעניק לווריירס קצת סנטימטרים מתחת לסל, וקווין לוני. "כואב לאבד את דמרקוס", הודה דריימונד גרין, "אבל יש פה שחקנים שבעונות קודמות היו חשובים מאוד עבורנו, ואנחנו עדיין מסוגלים לזכות באליפות, כי יש לנו את המנטליות של 'השחקן הבא ברשימה שעולה', ומי שיעלה יצטרך לתת עבודה".

אבל בגולדן סטייט יודעים שהבעיות של הקבוצה הן הרבה מעבר לפציעה של קאזינס. האלופה עדיין תחת ההשפעה של הקריסה במשחק מספר 2, בבית, אחרי שכבר הוליכה ב-31 הפרש, וכעת כולם מנתחים כל מחווה, כל מבט, המתח בקבוצה רק עולה ועולה, במיוחד כשידוע כשגם ככה אין אהבה גדולה בין השחקנים. וכך, למשל, בארה"ב עוקבים אחרי הפעילות של אמא של דריימונד גרין בטוויטר, כשהגברת האמוציונלית עשתה לייקים לשלל ציוצים נגד קווין דוראנט, שבמשחק הקודם רשם 9 איבודים מול 8 ניסיונות מהשדה.

עוד באותו נושא

דמרכוס קאזינס סובל מקרע בשריר הירך הארבע ראשי וככל הנראה סיים את העונה

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס פטריק בברלי. רויטרס
נותן לו לשגע אותו. דוראנט/רויטרס

כעת קווין דוראנט מתכונן לעוד קרב ישיר מול פטריק בברלי, האיש שלכאורה הצליח להוציא אותו מהכלים. KD טוען שהוא לא ייתן לזה לקרות. "אני לא אפריע למהלך המשחק רק כי אני נכנס לקטנות עם פטריק בברלי", אמר מי שזכה ב-MVP של סדרת הגמר, "אני קווין דוראנט. אתם יודעים מי אני. כולכם יודעים מי אני".

העימות עם בברלי גרם לשניהם לקבל טכניות במשחק מספר 1, וקצת ערער את דוראנט במשחק 2, אבל הוא בטוח שבמשחק 3 זה ייראה אחרת, אם רק ייתנו לו צ'אנס. "הם שיחקו הגנת גימיק, וזה עבד להם", אומר דוראנט על הניסיונות להטריד אותו, "בכל פעם שאני מקבל את הכדור יש לי מלווה, פטריק בברלי, שהוא מתחתיי, ואני בהחלט יכול לקלוע מעליו בכל פעם שיש לי אחד על אחד מולו". עם זאת, דוראנט מבהיר ש"אני לא מתכוון לעלות למגרש וסתם לקחת 20 או 30 זריקות, זו לא הדרך שבה אני משחק. כשהובלנו ב-30 הפרש היו לי חמש זריקות, כולם תרמו באותו שלב, כך שזה שלקחתי מאז רק עוד שתי זריקות, זו לא הסיבה שבגללה הפסדנו".

הדבר היחיד שדוראנט מבקש זה שיפוט הוגן. "שיחקתי נגד כל סוגי ההגנות. זו העזרה הקבועה מול החדירות שלי, שליחת הידיים כשאני מכדרר, שני שחקנים שרצים אליי אם אני עובר מישהו. ככה למדתי למסור את הכדור, להיות סבלני. אבל בסדרה הזאת, זה קצת מוזר, כי כשהשומר שלך נמוך, יש לך יתרון. השופטים רואים --- אנחנו שומעים הרבה דיבורים על דוד מול גוליית, הסיפור הזה נוכח בראש של אנשים. כך כשזה המצב על המגרש מולי, השופטים ייתנו לו קצת יותר. אז כשהוא רץ אליי, מטפס עליי כמו פיטבול, תופס אותי, מושך אותי, לא אכפת לי. ככה הוא מרוויח את הכסף שלו. ככה הוא מאכיל את המשפחה שלו. אבל אם אני זורק מכה בחזרה, תנו לנו לשחק. מבינים? קיבלתי ארבע או חמש עבירות תוקף ככה. אני מנסה להבין כל פוזשן איך אני יכול להיות יעיל, ולא לספוג עבירות תוקף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully