וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הובסה 105:75 על ידי ססארי, והודחה מהיורופקאפ

הסגולים הפצועים והמוכים, שפיגרו ב-24 הפרש במחצית, ספגו תבוסה משפילה באיטליה ולא הצליחו להעפיל לגמר אירופי ראשון בתולדות המועדון

דינמו ססארי. פיב"א, אתר רשמי
טיול קליל. ססארי חוגגת/אתר רשמי, פיב"א

הפועל חולון ספגה הערב (רביעי) באיטליה תבוסה כואבת, כשהפסידה בסרדיניה 105:75 לדינמו ססארי בגומלין חצי גמר היורופקאפ, וסיימה את דרכה האירופה עם הפסד ב-35 נקודות הפרש במצטבר בשני המשחקים.

הסגולים הגיעו למשחק בחמש נקודות פיגור אחרי ההפסד במשחק הראשון בישראל (94:89), כך שגם לפני המשחק החלום להעפיל לגמר אירופי ראשון בתולדות המועדון נראה רחוק, אבל חולון פיגרה בעשר הפרש כבר אחרי הרבע הראשון, ב-24 הפרש כבר במחצית, והקבוצה המשיכה את הימים הקשים שלה. במחצית השנייה ההפרש צמח, ורק בגלל שברבע האחרון האיטלקים הורידו את הרגל מהדוושה (וקלעו "רק" 17 נקודות ברבע הרביעי), המשחק הסתיים ב-30 הפרש בלבד.

חולון הגיעה למשחק בהרכב חסר במיוחד, כשאל קאליף וואייט וטי.ג'יי קליין הפצועים התווספה הבשורה הרעה על פגיעתו החמורה של גיא פניני, שינותח בסוף השבוע ויושבת עד לתחילת העונה הבאה. אומנם סקוטי הופסון סיכם בחולון, ואיגור קולשוב בדרך, אבל הקבוצה יודעת שיהיה לה קשה לצאת מהמשבר.

שמונה שחקנים של ססארי קלעו מספר דו ספרתי של נקודות, כולל שישה שחקני ספסל, ובראשם אצ'ילה פולונארה (23) ורשוואן תומאס (22). בחולון בלט קורי וולדן (16), דריון אטקינס (14), שלומי הרוש (12), עמית שמחון (12) וסקוטי ריינטולדס (10). חולון אפשרה לאיטלקים לקחת 17 כדורים חוזרים בהתקפה (פיגור 52:31 בריבאונד), וסיימה את הערב עם 34 אחוז מהשדה. וכדי להמחיש את הייאוש של חולון: האיטלקים הלכו 13 פעמים בלבד לקו העונשין.

סקוטי ריינולדס, הפועל חולון, מול ססארי. פיב"א, אתר רשמי
יום קשה, שבוע קשה. חולון/אתר רשמי, פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully