וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אינגלנד תיפתח את העונה מול פיטסבורג

ה-NFL החלה לחשוף את לוח המשחקים: האלופה תפגוש את היריבה הוותיקה בסאנדיי נייט ב-8 בספטמבר. ארבעה משחקים ייערכו בלונדון, הצ'יפס והצ'ארג'רס ייפגשו במקסיקו סיטי

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס עם בן רות'לסברגר פיטסבורג סטילרס. AP
המפגש האחרון? בריידי וביג בן/AP

ב-NFL ממשיכים להתכונן לפתיחת העונה החדשה ושבוע לפני הדראפט, פרסמה הליגה היום (רביעי) כמה טעימות מתוך לוח המשחקים של עונת 2019, כאשר הלוח המלא ייחשף בשעות הקרובות.

האלופה ניו אינגלנד פטריוטס תיפתח את העונה שלה ותניף את דגל האליפות השישי בסאנדיי נייט הראשון של השנה, מול פיטסבורג סטילרס, יריבתה הוותיקה, במה שעשוי בהחלט להיות הקרב האחרון בין טום בריידי לבן רות'לסברגר.

כפי שכבר היה ידוע ובניגוד לנהוג בשנים האחרונות, האלופה לא תארח את משחק הפתיחה של העונה כולה ובליל ה-5 בספטמבר (יום חמישי), ייפגשו שיקגו וגרין ביי, זאת כיוון שה-NFL חוגגת השנה 100 שנים להיווסדה. המשחק בפוקסבורו ייערך בליל ה-8 בספטמבר.

בלונדון יתקיימו השנה ארבעה משחקים, שניים מתוכם בוומבלי ושניים נוספים באצטדיון החדש של טוטנהאם. תחילה, ב-6 באוקטובר, שיקגו ואוקלנד יתמודדו זו מול זו ושבוע לאחר מכן יתקיים מפגש בין טמפה ביי לקרוליינה. וומבלי ייארח ב-27 באוקטובר את סגנית האלופה לוס אנג'לס ראמס ואת סינסינטי וכעבור שבוע, את ג'קסונוויל ויוסטון.

משחק בינלאומי מסקרן ייערך באצטדיון האצטקה המיתולוגי במקסיקו סיטי, בין קנזס סיטי ללוס אנג'לס צ'ארג'רס. בעונה שעברה, תנאי מגרש איומים גרמו להעברת המפגש בין הראמס לצ'יפס ברגע האחרון ממקסיקו ל-LA והמשחק ההוא סיפק דרמה מדהימה והסתיים ב-51:54 למארחים.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully