וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מההפתעות הגדולות אי פעם: סוויפ מדהים בפלייאוף ה-NHL

טמפה ביי לייטנינג, שהשוותה את שיא הניצחונות לעונה סדירה ושלטה בליגה ללא עוררין, הודחה בבושת פנים כבר בסיבוב הראשון על ידי קולומבוס בלו ג'אקטס

קולומבוס בלו ג'אקטס מול טמפה ביי לייטנינג. AP
קשה להסביר/AP

אחת ההפתעות הגדולות בתולדות הספורט האמריקאי הושלמה הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר קולומבוס בלו ג'אקטס השלימה את הסוויפ שלה על טמפה ביי לייטנינג בסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NHL.

לא רק שהלייטנינג היו הקבוצה הטובה ביותר העונה בליגת ההוקי, אלא שהם גם עשו זאת בצורה מרשימה במיוחד. טמפה ביי סיימה את העונה עם לא פחות מ-62 ניצחונות (מ-82 משחקים), שווה לשיא כל הזמנים של דטרויט רד ווינגס. היא רשמה בעונה הסדירה 128 נקודות, הכמות הרביעית בגובהה בכל הזמנים וכל זה לא עזר לה אפילו לניצחון פלייאוף אחד.

למעשה, טמפה ביי הפכה הלילה לקבוצה הראשונה בתולדות ה-NHL שנכנסת לפלייאוף עם המאזן הטוב בליגה ואז מיד חוטפת סוויפ בסיבוב הראשון. היא מצטרפת בכך לשיאניות ניצחונות אחרות בספורט האמריקאי שאף אחת מהן לא זכתה באליפות באותה עונה, כולל בין היתר ניו אינגלנד פטריוטס המושלמת של 2007/08, שהפסידה אז בסופרבול.

הסדרה נפתחה בצורה מושלמת עבור טמפה ביי, שבתום השליש הראשון של משחק 1 הביתי הובילה 0:3 ונדמה היה שהיא זו שבדרך לסוויפ קליל. אלא שמאותו רגע הכל השתבש עבור הלייטנינג. קולומבוס עשתה מהפך מדהים וניצחה 3:4 את משחק אחד ואז המשיכה ל-1:5 מוחץ בחוץ במשחק 2.

בעונה שעברה, הבלו ג'אקטס פתחו את הפלייאוף עם שני ניצחונות חוץ על וושינגטון, רק כדי להתקפל בהמשך ולראות את הקפיטלס עוברים אותם וממשיכים כל הדרך לאליפות. הלייטנינג אולי קיוו שגורלם יהיה דומה, אבל אחרי שהסדרה עברה לאוהיו, הם הפסידו 1:3 במשחק 3. עם הגב לקיר, הלייטנינג קרסו גם במשחק 4 ואחרי שחזרו מפיגור 3:1 לשוויון 3:3, הם ספגו ארבעה שערים ללא מענה, כולל שלושה בשתי הדקות האחרונות, במצב ייאוש בו השאירו את הרשת חשופה.

  • עוד באותו נושא:
  • nhl

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully