וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמריוס תומאס בפטריוטס, הקרדינלס עוד מתלבטים לגבי הדראפט

התופס בן ה-31, שעבר באמצע העונה שעברה מדנבר ליוסטון ואז קרע את הרצועה, יחזק את האלופה. אריזונה לא יודעת את מי תיקח בבחירה 1 בשבוע הבא

דמאריוס תומאס דנבר ברונקוס. Jack Dempsey, AP
יביא ניסיון, השאלה אם הוא בריא. תומאס/AP, Jack Dempsey

אלופת ה-NFL ניו אינגלנד נפרדה כצפוי לאורך הפגרה הנוכחית מלא מעט שחקנים ובראשם כמובן רוב גרונקובסקי הפורש. בין היתר, גל העזיבות השאיר את הפטריוטס בלי יותר מדי תופסים והלילה (בין שלישי לרביעי), הקבוצה הודיעה על החתמתו של דמריוס תומאס.

תומאס בן ה-31 כיכב בדנבר במשך שמונה שנים וחצי ועבר ליוסטון ביום האחרון של מועד ההעברות בעונה שעברה, אך אחרי שבעה משחקים בינוניים משהו עם הטקסאנס, קרע את הרצועה וגמר את העונה. הוא שוחרר מהטקסאנס מיד עם סיום העונה החולפת.

תומאס ינסה להפוך לשחקן החמישי אי פעם שתופס מסירה גם מפייטון מאנינג (עמו לקח אליפות בדנבר) וגם מטום בריידי.

*** הטייט אנד זאק מילר, שנפצע בצורה קשה בברכו באמצע עונת 2017, הודיע על פרישה רשמית. מילר, שהברך שלו התפרקה במהלך משחק של שיקגו בניו אורלינס, מה שכמעט גרם לו לאבד את רגלו והוביל לתשעה ניתוחים, פרסם פוסט בו הודה לאנשי שיקגו ולקבוצה.

*** רק עוד שבוע נותר לדראפט ה-NFL, אך אריזונה, שתיבחר ראשונה, ממשיכה להתלבט. הג'נרל מנג'ר סטיב קיים אמר: "עוד לא סיימנו את התהליך ויש כמה שחקנים אפשריים. יש לנו עוד זמן". הדראפט ייצא לדרך בליל חמישי, ה-25 באפריל וייערך השנה בנאשוויל, טנסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully