וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: כפר סבא הפתיעה את מטה אשר עכו וצימקה את סדרת הגמר

גמר הפלייאוף בכדורעף: הקבוצה של שגיא ברעם השיגה 0:3 מדהים באולם נעמן, וצימקה את הסדרה ל-2:1. 22 נקודות לקלות' ברתלומי

כדורעף הפועל כפר סבא נגד הפועל מטה אשר עכו. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
כדורעף הפועל כפר סבא נגד הפועל מטה אשר עכו/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

הפועל כפר סבא הפתיעה הערב (שלישי) את הפועל מטה אשר עכו באולמה הביתי עם ניצחון 0:3 (20:25, 28:30, 21:25) שצימק את התוצאה בסדרת גמר הפלייאוף (הטובה מחמישה משחקים) ל-1:2 לאדומים. כעת תחזור הסדרה למשחק רביעי בבר-לב, שייערך ביום ראשון הקרוב (21 באפריל) בשעה 19:00.

התוצאה שהשיגה כפר סבא עם הגב לקיר, מול 1,300 צופים בנעמן, מדהימה עוד יותר לנוכח העובדה שמטה אשר עכו, שפספסה הזדמנות להניף את צלחת האליפות מול הקהל הביתי עם סוויפ בסדרה, לא הפסידה 3:0 מאז זכתה באליפות בעונת 2012/2013. היה זה הפסדה הראשון של הפועל מטה אשר עכו בנעמן העונה, והשני בסך הכל, כשגם ההפסד הראשון היה מול כפר סבא.

קלות' ברתלומי הפולני (כפר סבא), שגם נבחר למצטיין במשחק לצידו של עידו דוד (מטה אשר עכו), סיים את המשחק עם 22 נקודות (3 קיל בלוקס ו-2 אייסים). סבה דבש תרם 8 נקודות, כמו גם איליה גולדרין. גיא גניס הוסיף 7, מתוכן 5 באמצעות קיל בלוקס. בהתקפה אצל מטה אשר עכו בלט קווין פויר עם 13. סטס נביאדומסקי סיים עם 12, וסלבה בצ'קלה עם 11.

כבר במערכה הראשונה הראתה כפר סבא שאין בכוונתה לשמש תפאורה לחגיגות האליפות של מטה אשר עכו. הקבוצה של שגיא ברעם פיגרה 19:15, אבל ביצעה קאמבק מדהים, כשלקחה 10 מתוך 11 הנקודות הבאות, וניצחה 20:25. החסימה של כפר סבא עבדה שעות נוספות, עם 6 קיל בלוקס במערכה הראשונה לעומת 1 בלבד של מטה אשר עכו (במשחק כולו: 16 חסימות מוצלחות לכפר סבא לעומת 6 של מטה אשר עכו). גם במערכה השניה הצליחו האורחים לחזור מפיגור, 23:18, ולנצח 28:30 אחרי נדנדת נקודות מותחת. לאורך כל המערכה השלישית שמרה כפר סבא על יתרון קטן, והצליחה להשלים 0:3 חלק.

מאמן הפועל כפר סבא שגיא ברעם אמר בסיום המשחק: "אנחנו משחקים עם זר אחד, אמנם טוב, אבל הקבוצה ישראלית, וזו הגאווה הגדולה שלי. זה אחד הניצחונות הכי גדולים שאני ראיתי בכדורעף הישראלי, אבל זה לא אמור להרים אותנו גבוה מדי, כי אנחנו צריכים לקחת עוד שני משחקים. חשוב לי לקרוא לכל הכפר-סבאים לבוא ולדחוף אותנו ביום ראשון. גם אחרי ההפסד במשחק השני לא היה אחד שלא האמין שאנחנו יכולים לחזור. מטה אשר עכו עדיין פייבוריטים, אבל הדבר הגדול שעשינו היום הוא לא להיבהל מפיגור".

מאמן מטה אשר עכו נועם כץ אמר אחרי ההפסד: "אם אנחנו לא יודעים לסגור מערכות פה בבית אנחנו בבעיה, אבל כל הכבוד לכפר סבא על הניצחון. מקצועית, השחקנים שלנו לא היו ביכולת הכי טובה שלהם, והיו גם דברים מנטליים, כמו שלא ידענו לנצח במערכות שהובלנו בהן. אנחנו נצא מזה ונתעודד, ידענו מראש שהסדרה תהיה שקולה, ולא נכנסו לשאננות גם כשהובלנו 0:2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully