וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראה אתכם לא מזילים דמעה: החייל האמריקאי שקרס במרתון, וזחל לקו הסיום

מייקה הרנדון איבד שלושה מחבריו באפגניסטן, ובמרתון בוסטון הוא השתתף אך ורק כדי לכבד את זכרם - גם אם זה אומר להיות באפיסת כוחות ולזחול אל עבר כיסא הגלגלים שחיכה לו בסיום

יוטיוב

מרתון בוסטון שנערך אמש (שני) לא רק הביא לנו את אחת הדרמות הגדולות בתולדות המירוץ בן 123 השנים, אלא גם סיפור אנושי שיגרום גם לציניקנים הגדולים ביותר להתרגש.

הוא מגיע מכיוונו של מייקה הרנדון, חייל נחתים לשעבר שהשתתף לראשונה במירוץ היוקרתי כדי לכבד את זכר שלושה מחבריו שנהרגו באפגניסטן. אלא שממש לקראת קו הסיום, הרנדון קרס על המסלול.

"אני רץ בשבילם", סיפר. "הם כבר לא כאן, אני כן ואני בר מזל שיש לי את כל הגפיים. אני בר מזל שאני עדיין פעיל. אני מוצא נחמה בכך שאני בכלל יכול לרוץ, בזמן שאחרים לא יכולים".

אבל באותם רגעים, החייל האמריקאי לא יכול היה לרוץ. בלית ברירה, החל הרנדון לזחול לקו הסיום, לקול תשואות הקהל שהקיף אותו. הוא עשה זאת בזמן של 3:38 שעות, ומיד לאחר מכן הועלה על כיסא גלגלים וזכה לטיפול רפואי.

עוד בנושא:

נמצא היורש: צפו בבן של כריסטיאנו רונאלדו מבקיע שביעייה במחצית אחת
רק באנגליה: האוהד שנפצע באצטדיון ודחה ניתוח בהול כדי לצפות בקבוצה שלו
צפו: אוהדת השנה בכדורגל האנגלי היא בכלל כלבה

"אני מרגיש שאם אני לא רץ, כנראה שאני עושה משהו לא נכון עם חיי", אמר. "אם יש לי התכווצות שרירים או שהרגליים כואבות לי או שאני מותש, אני פשוט אומר את שמות החברים שלי בקול רם לעצמי. הם עברו דברים הרבה יותר גרועים, אז אני רץ בשבילם ובשביל משפחותיהם".

עוד באותו נושא

בתום דרמת ענק על קו הסיום: לורנס צ'רונו ניצח במרתון בוסטון

לכתבה המלאה

הרנדון רץ עם השמות של שלושת חבריו על נעליו:

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully