וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלוורדה לשחקניו: "אל תאפשרו ליונייטד קרנות ומצבים נייחים"

מאמן ברצלונה סימן את נקודות המפתח בגומלין רבע גמר האלופות (22:00, ספורט5): "חייבים להימנע מעבירות מטופשות". פרדיננד מאמין בקאמבק, דה חאה ערך הכנה מיוחדת למסי

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות בסיום המשחק הראשון

במשחק הראשון בין ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד ברבע גמר ליגת האלופות הציגה האלופה הספרדית יכולת סבירה בלבד, אבל גם זו הספיקה לה לנצח 0:1 באולד טראפורד. הערב (שלישי, 22:00) היא תארח את הגומלין, בתקווה להימנע מהדחה שתזכיר מספר סיוטי עבר שחווה המועדון בשנים האחרונות במפעל האירופי הבכיר.

כדי שזה לא יקרה, העביר ארנסטו ואלוורדה מסר ברור לשחקנים: לא לאפשר לשדים האדומים בעיטות חופשיות וקרנות. המאמן ועוזריו ערכו פגישה טקטית בת 45 דקות בניסיון לשרטט תכנית משחק לגומלין ונתנו את המחצית הראשונה של המשחק הראשון כדוגמא טובה: במהלכה, לא השיגה יונייטד ולו קרן אחת.

"חייבים להימנע מקרנות ומעבירות מטופשות", אמר ואלוורדה לשחקניו, על פי "אס", שכן גם הוא מודע לכך שיתרון הגובה והפיזיות נמצא אצל הקבוצה הפחות מוכשרת. "אם ברצלונה תצליח לשחזר את המשחק מאולד טראפורד ולצמצם את כמות ההזדמנויות של היריבה במצבים נייחים, הדרך לחצי הגמר תהיה קרובה", נכתב בספרד.

ריו פרדיננד מאמין שמלכת הקאמבקים של אירופה מסוגלת לספק אחד נוסף. "יונייטד תהיה חייבת לכבוש כשתגיע למצבים ולייצר אמונה כלשהי. אם אתה רוצה לנצח משחקים כאלה, אתה חייב להאמין בעצמך שתצליח להבקיע", אמר בלם העבר. "ברצלונה תנסה לשחק בקצב שלה, אם יונייטד תצליח לשנות אותו וללחוץ, נקבל כמה הזדמנויות ואני מקווה שגם נבקיע. הלב שלי אומר שאפשר להפוך, אבל הכל תלוי במסי. יכול להיות שזה ייגמר ב-0:1 ואז נלך לפנדלים".

מי שינסה לעצור את מסי הערב הוא דויד דה חאה, שמכיר היטב את הפרעוש. "אשקר אם אגיד שאין הכנה מיוחדת ליריב שכזה", הודה מאמן השוערים של השדים האדומים, אמיליו אלברס. "כבר עבדתי בספרד עם דויד בעבר, ולמען האמת, צריך הכנה נרחבת יותר כשפוגשים יריבים כמו ליאו. לא משנה כמה אתה משקיע וכמה אתה מתכונן, לעתים אין לך מה לעשות מול רמת כישרון כל כך יוצאת דופן. דויד חזק מאוד מבחינה מנטלית והוא נרגש לקראת המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully