וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התהליך היחידי שם הוא גסיסה: הפועל תל אביב מתכוננת לעוד קיץ בעייתי

16.4.2019 / 15:30

המסרים ששולחים בהפועל תל אביב בימים האחרונים מאיימים ליצור מתיחות עם קובי רפואה, ולמרות ההצהרות על גידול בתקציב, נראה שאין במתחם חודורוב שום כוונה להתעלות בעתיד על העונה הנוכחית. התוצאה: מותג שממשיך להיחלש ואיבוד הרלוונטיות בליגת העל

יוטיוב

בווידאו: ארסנט אנטווי שמועמד להפועל תל אביב

בהפועל תל אביב שולחים בימים האחרונים כל מיני אילו מסרים בנוגע לעונה הבאה, כמו הודעה על העלאת שכר השחקנים ב-15%, או על כך שאת ההחלטות לגבי הסגל יקבלו האחים ניסנוב (שעם קובי רפואה עדיין לא נפגשו כלל לקראת העונה הבאה). מהמועדון נשלחים עוד אי אילו רמזים לא ברורים, שבעיקרם נשמעים יותר כניסיונות ליחצ"ן את הפעולות בקיץ ולכוון למכירת מנויים ראויה.

ומה קורה בפועל? ברגע שהחזירו את קובי רפואה, האחים ניסנוב הודו כי כשלו בדרכם והסכימו שהמאמן יהיה האוטוריטה המקצועית ובחירת הסגל. המהלכים שנעשים כעת הם מתכון ליצירת מתיחות חדשה בין הצדדים. רפואה לא יסכים שיגיע שחקן שלא על דעתו, והדברים עשויים בשלב מסוים להגיע למקומות לא טובים. יש לזכור שאת הסגל הנוכחי מאמנים לא בחרו לבד, והאחים ניסנוב היו מאוד מעורבים. אם היו נפילות, הרי שהם חלק בלתי נפרד מזה.

מורדי דדון מנהל הפועל תל אביב (מימין) עם הבעלים האחים ניסנוב. סוכנות ג'יני
לא נראה שזה הולך למקום טוב. האחים ניסנוב/סוכנות ג'יני

האמת, לא ברור מה מביא את ראשי הפועל תל אביב להכרזות האחרונות. במועדון לא באמת משדרים אופק או אפילו קרקע בריאה לבן אדם הבא שירצה לרכוש את המועדון. הפועל תל אביב לא משווקת וממותגת כמועדון שימשוך אנשי עסקים או כאלה שירצו אפילו לתרום ולסייע. העובדה ששוב מתכננים שלא לצרף זר שישי כדי לחסוך כמה מאות אלפי שקלים ומכוונים נמוך הורגת את האוהדים. הם לא יכולים להרשות לעצמם מציאות שבה כל עונה תיראה כמו העונה הנוכחית.

ומה לגבי תקציב שכר השחקנים? בפועל, החוזים של חלק מהשחקנים יהיו גבוהים יותר בעונה הבאה כך שהגידול טבעי. מעבר לכך, תקציב זה כולל הוצאות נוספות, חובות והתחייבות. כמו שזה נראה, הכיוון הוא לעוד עונת הישרדות של הפועל תל אביב. אפשר להבין את השפיות וחוסר הרצון של בעלי הפועל תל אביב להביא סכומים מטורפים, אך הם מחויבים למצוא פיתרון למועדון. הדרך הנוכחית היא לא יותר מגסיסה איטית וכואבת.

אז בקיץ ירצו חלוץ במקום ולאסקיס, אולי אפילו עדן בן בסט יגיע ככוכב החדש, ינסו לצרף זרים בסכומים נמוכים (מחפשים שחקנים דוגמת עמנואל בואטנג) ויעברו תהליך דומה לזה של העונה הנוכחית. זה לא הספיק ולא יספיק, הפועל תל אביב לא תוכל להמשיך את הגסיסה האיטית הזאת, ככל שהמותג ייחלש ולא יהיה רלוונטי הוא ירחיק אנשים מלרכוש או להירתם למשימה ולסייע.

וכל זה לפני שהזכרנו עניין קטן - התביעות האלה מצד פיפ"א.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: מגן שמאלי מגאנה ינחת השבוע וייבחן עד אמצע מאי

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב, עמנואל בואטנג. יוסי ציפקיס
יסתפקו בלנסות להביא שחקן כמוהו. בואטנג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully