וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווילסון סיכם על הארכת חוזה בסיאטל

רגע לפני שהדדליין העצמי שקבע חלף, הקוורטרבק הגיע עם הקבוצה לעסקה במסגרתה יישאר בסיהוקס לארבע שנים נוספות תמורת 140 מיליון דולר, 65 מתוכם מובטחים. הוא יהפוך למרוויח הגדול בליגה וקיבל את בונוס החתימה הגבוה אי פעם

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. AP
הרוויח את זה ביושר. ווילסון/AP

ראסל ווילסון הפך הלילה (בין שני לשלישי) לקוורטרבק המרוויח ביותר ב-NFL, זאת לאחר שהוא וקבוצתו סיאטל סיהוקס הגיעו לסיכום על הארכת חוזה לארבע שנים תמורת 140 מיליון דולר, 65 מתוכם מובטחים. ווילסון בן ה-30 ימשיך עם הסיהוקס לכל הפחות עד עונת 2023.

הקוורטרבק הציב לעצמו דדליין אישי לחתימה על הארכת חוזה והדדליין הזה היה בליל אמש, בשעה חצות שעון מערב. האמונה הייתה שאם ווילסון והקבוצה לא יגיעו לסיכום על הארכת החוזה, למרות סבב שיחות נוסף בין הצדדים, הרי שסיאטל תמתין לסוף העונה הנוכחית ותציב תג פרנצ'ייז על הכוכב שלה כדי למנוע ממנו להפוך לשחקן חופשי.

אפשרות קלושה אחרת דיברה על כך שהסיהוקס יעבירו אותו בטרייד כדי לקבל עליו משהו, אך אף קבוצה לא הייתה מוכנה להיענות לדרישות של סיאטל עבור שחקן בעונה האחרונה של החוזה שלו, או לדרישות הכספיות של ווילסון עצמו. בסופו של דבר, די כצפוי יש לומר, הגיע הסיכום ברגע האחרון והצדדים הכניסו סעיף "נו טרייד" לחוזה החדש. בונוס החתימה שיקבל ווילסון גם הוא הגבוה ביותר אי פעם.

הקוורטרבק סיפק אשתקד את עונתו הטובה ביותר בליגה. אם בשנים הראשונות שלו זכה ווילסון להצלחה גדולה, עם זכייה בסופרבול והעפלה לאחד נוסף בעונה שלאחר מכן, אך גם שמע כל העת כי ההגנה היא זו שסוחבת את הקבוצה, הרי שב-2018/19 זה היה המופע שלו ועם שיאי קריירה של 35 טאצ'דאונים ו-110.9 רייטינג, הוא גרר את סיאטל כמעט לבדו לפלייאוף, לפני שהקבוצה הודחה על ידי דאלאס בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully