וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ארדן לראשי הפועל חיפה: "אבדוק את הפרטים בעניין תמאש"

16.4.2019 / 9:43

השר לבטחון פנים השיב לאוהדים: "אין לי סמכות להתערב". הבלם הרומני במצב רוח ירוד, במועדון ממתינים להחלטות בנוגע למאמן

גבריאל תמאש בדיון לאחר מעצרו/צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

עיקרי הדברים

- ארדן הבהיר לאוהדי הפועל חיפה שלא יתערב בעניין תמאש

- יואב כץ ינחת בארץ וישוחח עם הבלם הרומני

- הבעלים גם יערוך בירור עם חברי ההנהלה ששהו עם תמאש בערב בו נעצר

- סילבס עדיין המועמד המוביל לתפקיד המאמן. גם אלישע לוי בתמונה

seperator

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, השיב לפניית הפועל חיפה אליו בנוגע לגבריאל תמאש והודיע שאינו יוכל להתערב בעניינים כאלו. אמש פנה מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג לארדן ולשרת הספורט מירי רגב בבקשה להתערב ולאפשר לרומני שנמצא במעצר בית, לצאת לאימונים ומשחקים. בהמשך נודע לוואלה! ספורט שאוהדים שלחו גם הם הודעות אישיות לשני השרים וביקשו מהם להתערב.

האוהדים ציינו שלא ייתכן שיצחק אספה ועוביידה חטאב כן שוחררו והמשיכו לשחק כדורגל עד משפטם, בעוד תמאש שלא פגע באיש במהלך הנסיעה שבסופה נעצר, נמצא במעצר בית תחת כל כך הרבה מפקחים ולא יכול לצאת אפילו לאימונים. השר ארדן כתב לאוהדים: "אני מצטער מאוד על התחושות. אנסה לבדוק, אך עקרונית לשר אין סמכות להתערב בהליכים משפטיים נגד אדם. זו סמכות עצמאית של משטרה והפרקליטות, אבל בהחלט אעביר את התחושות". בינתיים בלשכת השר חזרו גם לפניית המועדון ושם הובטח שהשר יעשה בדיקה בנושא ויברר מול הגורמים הרלוונטיים את הפרטים ויחזור למועדון עם תשובות מסודרות.

אנשי המועדון ועורכי דינו של השחקן מקווים להביא לשינוי ההחלטה שאוסרת על הבלם לצאת אפילו לאימונים. מקורביו של הרומני מספרים שהוא נמצא במצב רוח ירוד מאוד ולא מבין כיצד ייתכן שעל עבירה כזו הוא ישב זמן כל כך רב במעצר וכעת נמצא במעצר בית בתנאים כל כך מחמירים.

הבעלים של המועדון יואב כץ ינחת השבוע בארץ וצפוי להגיע לביתו של תמאש ולשוחח איתו. בין היתר כץ ידבר איתו על חוסר האחריות לדבריו. בנוסף, כץ צפוי לשוחח גם עם שטרלינג ואמיר הברפלד על העובדה ששהו במחיצתו של השחקן לפני שעלה לרכב ולהבין מהם יותר לעומק מה התרחש בדיוק.

במועדון עדיין מחכים להחלטה של כץ בנוגע לזהות המאמן שיחליף את שרון מימר שהתפטר. המועמד המוביל הוא חיים סילבס, אך גם אלישע לוי נמצא בתמונה. מי שבינתיים מעביר את האימונים הוא מאיר בן מרגי, שעשוי בעצמו להישאר על תום העונה.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה פנתה לרגב וארדן: "סייעו לתמאש לחזור לפעילות מלאה"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה גבריאל תמאש בבית המשפט. דניאל דולב, מערכת וואלה!
הליך ארוך. תמאש/מערכת וואלה!, דניאל דולב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully