וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: גולדן סטייט איבדה יתרון 31, הקליפרס השוו ל-1:1 עם קאמבק עצום

לא ייאמן: הווריירס נראו בדרך הבטוחה לניצחון קליל, אבל לו וויליאמס הנפלא הוביל קאמבק עצום לניצחון 131:135 באורקל ארינה. רבע היסטורי לפילי, שהשוותה ל-1:1 מול ברוקלין

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום סטטיסטי של העונה הרגילה

שני משחקים נערכו הלילה (בין שני לשלישי) בפלייאוף ה-NBA, ואחד מהם סיפק דרמה מדהימה. לוס אנג'לס קליפרס חזרה מבור עצום מול גולדן סטייט בחוץ, והשוותה את הסדרה ל-1:1. גם פילדלפיה קבעה 1:1 בסדרה שלה מול ברוקלין עם ניצחון משכנע.

משחקי הלילה:

פילדלפיה (3) - ברוקלין (6) 123:145
גולדן סטייט (1) - ל.א קליפרס (8) 135:131

דמרכוס קאזינס, גולדן סטייט ווריירס פצוע. AP
בהתחלה זה נראה ככה. קאזינס אחרי הפציעה/AP
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס חוגג. AP
אחר כך זה נראה ככה. קרי חוגג/AP
מונטרז הארל, לוס אנג'לס קליפרס חוגג. רויטרס
ובסוף זה נראה ככה. הארל חוגג/רויטרס

גולדן סטייט (1) - ל.א קליפרס (8) 135:131 (הקליפרס השוו ל-1:1)

לא בטוח איך הסדרה הזו תסתיים, אבל דבר אחד בטוח: המשחק הזה ייזכר בדברי הימים של הפלייאוף כאחד הקאמבקים הגדולים והמפתיעים שנראו. עמוק בתוך הרבע השלישי, גולדן סטייט כבר עלתה ליתרון 31 נקודות ונראתה בדרך הבטוחה לעוד ניצחון שלא רק היה מעלה אותה ליתרון 0:2 בסדרה, אלא גם מנחית מכה מורלית על הקליפרס. אלא שאז, משום מקום, לו וויליאמס הבלתי נלאה התעורר, וזו היתה האות לתחילתו של קאמבק מופלא. סוויט לו, יחד עם מונטרז הארל ודנילו גלינארי, לא אמרו נואש על אף הפער העצום והחלו לנגוס בו אט אט. דקה לסיום, שניות ספורות אחרי שקווין דוראנט יצא בשש עבירות, וויליאמס קבע שוויון והשתיק את האורקל ארינה. סטף קרי עוד קלע שלשה גדולה שהחזירה את היתרון לווריירס, אבל לו וויליאמס - שוב הוא - צימק למינוס נקודה בלבד עם עוד סל גדול. בהתקפה הבאה קליי תומפסון החטיא שלשה פנויה יחסית, והקליפרס ניצלו זאת עד תום כדי לפנות את הרוקי לנדרי שאמט לשלשה ענקית, 16 שניות לסיום, שנתנה לאורחים את היתרון אחרי בלבול בהגנת גולדן סטייט (ולאחר מכן ויכוח קולני בין דריימונד גרין לאנדרה איגודלה). סטף קרי החטיא שלשה הפעם, ומונטרז הארל סגר עניין מהקו וקבע הפתעה עצומה שהשלימה את הקאמבק הגדול בתולדות הפלייאוף.

לו וויליאמס הנפלא סיים עם 36 נקודות ו-11 אסיסטים, שותפו לספסל הנהדר של הקליפרס מונטרז הארל קלע 25 והוסיף 10 ריבאונדים, ודנילו גלינארי תרם 24. מנגד, סטף קרי (29 ו-6 אסיסטים) וקווין דוראנט (21, אבל גם 9 איבודים) וקוון לוני (19 שיא קריירה בפלייאוף) חגגו מוקדם מדי, וכעת ינסו לתקן בסטייפלס סנטר. כך או כך, נראה שיצטרכו לעשות זאת ללא דמרכוס קאזינס שנפצע במהלך הרבע הראשון, ייתכן שבצורה קשה.

בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס חוגג. AP
וד"ש לאוהדים ששרקו לו בוז. בן סימונס עושה אלן אייברסון/AP
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס חוגג. GettyImages
היה בספק, הצטיין, ונפצע שוב, בתקווה שלא בצורה ממשית. ג'ואל אמביד/GettyImages

פילדלפיה (3) - ברוקלין (6) 123:145 (הסיקסרס השוו ל-1:1)

אחרי משחק ראשון מחריד הן בשל ההתפתחויות על הפרקט והן בשל ההתפתחויות מחוצה לו, הגיעה סוף סוף נקודת מפנה לסיקסרס. אחרי מחצית ראשונה מאוזנת שהסתיימה ביתרון נקודה בלבד לזכותה, פילי יצאה מחדר ההלבשה כמו מלוע של תותח. התוצאה: 28 הפרש ברבע השלישי, כולל 51 נקודות - שווה לשיא כל הזמנים ברבע בודד בפלייאוף, שנקבע על ידי הלייקרס אי שם בשנת 1962.

בראש ובראשונה, זה היה הלילה של בן סימונס, שספג ביקורות רבות אחרי התצוגה החלשה במשחק 1 ואף פתח חזית עם האוהדים שקראו בוז לעברו. הלילה סימונס נראה אחרת לחלוטין, ונהנה בין היתר מהקצב הגבוה שאיפשר לו לפרוח במגרש הפתוח, וכן מתרגילים שסידרו לו נקודות קלות מתחת לסל. הוא סיים עם טריפל דאבל מרשים של 18 נקודות, 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, ובמהלך הרבע השלישי הסוחף השלים סופית עם הקהל, עם חגיגה מופגנת שכל כולה מחווה לאלן אייברסון שישב ביציע. ג'ואל אמביד, שהוגדר בספק למשחק וקיבל אישור לשחק רק בסמוך לשריקת הפתיחה, קלע 23 והוריד 10 ריבאונדים, ולמרבה הדאגה של פילי גם הספיק להיפצע קלות ברבע השלישי (ולא לחזור אחר כך), אם כי במבט שטחי, ובהתחשב כך שלא קיבל טיפול רפואי על הספסל, נראה שלא מדובר בפגיעה של ממש. את ברוקלין הובילו ספנסר דינווידי (19) ודיאנג'לו ראסל (16, כולל 6 מ-16 בלבד מהשדה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully