וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פלדין: "אני אחד המנהיגים של הקבוצה וצריך להופיע לכל משחק"

כוכב הפועל ירושלים בלט ב-73:100 הקליל על נס ציונה: "חשבנו שיהיה קשה". קטש: "הבסיס והביטחון שלנו מגיעים מההגנה"

ONE

הפועל ירושלים חזרה לדרוס. האדומים רשמו הערב (שני) את ניצחונם הגבוה ביותר בחמשת החודשים האחרונים בליגת העל, 73:100 על עירוני נס ציונה.

ג'יימס פלדין צלף 24 נקודות והיה המצטיין, לא לפני שקלע עשר מהירות בשלוש דקות - שפתחו את הריצה הירושלמית וסייעו לקבוצה להפוך פיגור 15:12 ליתרון 27:44: "חשבנו שיהיה משחק קשה", הודה הגארד. "לא היו הרבה אוהדים ביציע, והצלחנו למצוא את האנרגיות בעצמנו. לא פתחנו כל כך טוב, אבל קלעתי כמה זריקות והכנסתי את הקבוצה לעניינים. אני שמח שאני תורם, אני יודע שאני אחד המנהיגים בקבוצה ושאני צריך להופיע לכל משחק".

מאמן ירושלים, עודד קטש: "יש עליות וירידות, וצריך לדעת לשלוט בהן. עכשיו, ברגע שנגמר הקמפיין באירופה, יש זמן להתאושש, לטפל בפצועים, לקיים יותר אימונים. לפעמים זה בא לידי ביטוי, ואני שמח שראו את זה הערב. בסך הכל עשינו עבודה טובה, ואף אחד לא מבטיח שנקלע בכל משחק 100 נקודות. הבסיס והביטחון שלנו מגיעים מההגנה".

כריס ג'ונסון לא חזר לפעילות מלאה, אבל עשה צעד נוסף כשנכלל בסגל והתחמם עם חבריו. ג'ייקובן בראון עדיין חסר, ובמהלך המשחק איבדה ירושלים את ליאור אליהו שנפגע ברגלו וייבדק מחר.

ההשתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. קובי אליהו
האנרגיות הגיעו מבפנים. פלדין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully