וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס - אייאקס: מנדז'וקיץ' וקייליני פצועים, ההולנדים אופטימיים

טן האח לקראת הגומלין: "אם נשחק טוב, אנחנו יכולים להתגבר על כל מגבלה". דה יונג צפוי להיות כשיר, קן צפוי לפתוח (ג', 22:00, 5+)

רבע הגמר - הגומליןהסתיים16/04/2019
יובנטוס
  • רונאלדו (28)
2:1
  • (34) ביק
  • (67) ליגט
אייאקס
עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי ה-1:1 באמסטרדם תארח מחר יובנטוס את אייאקס במסגרת גומלין רבע גמר ליגת האלופות (ג', 22:00, 5+). הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי, שהגיעה לגמר ליגת האלופות ב-2015 ו-2017, הפסידה בסוף השבוע 2:1 לספאל בליגה כשרבים מכוכביה - ובראשם כמובן כריסטיאנו רונאלדו - מקבלים מנוחה ולא משחקים בכלל. עכשיו תנסה יובנטוס להשיג ניצחון ביתי כדי לעלות לחצי הגמר.

מי שככל הנראה שוב לא יעמוד לרשותו של מסימיליאנו אלגרי הוא ג'ורג'יו קייליני, שעדיין לא הצליח להחלים מהפציעה בשוק שמנעה ממנו לשחק במשחק הראשון, ולא הצליח להתאמן היום. על כן, צפוי דניאלה רוגאני לפתוח פעם נוספת לצד לאונרדו בונוצ'י. גם מריו מנדז'וקיץ' הפצוע בברכו לא ישחק, מה שאומר שמואיז קן עשוי לקבל את חולצת ההרכב.

מנגד, החדשות הגדולות אצל אייאקס מגיעות מכיוונו של פרנקי דה יונג, שנפצע בניצחון הליגה האחרון 2:6 על אקסלסיור בשריר הירך האחורי והוחלף. בהולנד מיהרו לדווח שהקשר הנהדר יחמיץ את הגומלין, אולם סוכנו טען היום שלא כך יהיה: "הוא הוחלף כסוג של אמצעי זהירות. פרנקי חש כאב, אבל הוא לא ממש הרגיש רע, הפחד היה גדול יותר מהנזק. אני חושב שהוא יוכל לשחק כרגיל, הוא חיובי".

אריק טן האח מאמן אייאקס. רויטרס
טן האח במסיבת העיתונאים/רויטרס

מסימיליאנו אלגרי אמר: "המשחק הראשון לא אומר כלום, כעת זה משחק מכריע ונצטרך לשחק עם אותה גישה איתה עלינו מול אתלטיקו מדריד. צריך לכבד את אייאקס ולהיות מדויקים. אני עדיין צריך להחליט מי יפתח בהתקפה - אולי דיבאלה, אולי קן, אולי אף אחד מהם".

מאמן אייאקס אריק טן האח אמר: "לא נציב שמירה אישית על כריסטיאנו רונאלדו. יובנטוס פייבוריטית, במיוחד אחרי התוצאה באמסטרדם. אם נשחק טוב, אנחנו יכולים להתגבר על כל מגבלה. אני מלא ביטחון עצמי בגלל הצורה בה אנחנו משחקים ומתאמנים".

שוער ההולנדים אנדרה אונאנה הוסיף: "אני מלא ביטחון בסיכוי שלנו לעבור שלב. אנחנו טובים ואני מוכן לכל פנדל שייבעט לעברי. נולדתי מוכן. זו עונה טובה בשבילנו, אבל יש הרבה דברים שנותרו לנו לעשות, עוד הרבה משחקים. אני לומד מכל משחק".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
רונאלדו באימון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully