וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן ואשדוד לדין על המתקפה החריגה נגד אוראל גרינפלד

15.4.2019 / 10:24

בדו"ח השיפוט אחרי ההפסד לסכנין נכתב: "בן זקן צעק לשופט 'תודה רבה, אפס אחד', אחיו ובנו לא הפסיקו לגדף את צוות השיפוט במילים קשות לאורך כל המשחק"

בעלי מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן. דני מרון
"הורדת מועדון ליגה, לא ההנהלה, לא מאמנים ולא שחקנים". ג'קי בן זקן/דני מרון

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (שני) שתובע ההתאחדות ניר רשף החליט להעמיד לדין את מ.ס אשדוד בגין התנהגות בלתי הולמת ואת ג'קי בן זקן בגין העלבת שופט והתנהגות בלתי הולמת. הדיונים יתקיימו ביום רביעי ב-17:00. כזכור, האיש החזק באשדוד תקף בצורה חריגה את השופט אוראל גרינפלד אחרי ההפסד הביתי 2:1 לבני סכנין והכריז: "אלה לא טעויות. זה מעבר לטעויות, הוא לא ראוי לשפוט בליגת העל".

בדו"ח השיפוט של גרינפלד נכתב: "עם סיום המשחק קיבל ג'קי בן זקן את פנינו במחיאות כפיים הפגנתיות וצעק לעברי 'יאפס, תודה רבה, אפס אחד'. לאחר מכן הוא התקדם לפאתי כניסת המסדרון של חדר השופטים ובהיותו מוקף באנשי תקשורת הוסיף: "מודים לך מאוד, ברקורד שלך הורדת מועדון ליגה, לא ההנהלה, לא מאמנים ולא שחקנים. אוראל גרינפלד הוריד את מ.ס אשדוד ליגה".

בדו"ח המשקיף נכתב בנוסף: "במחצית גרינפלד הפנה את תשומת ליבי לכך שבשטח שאמור להיות סטרילי בצמד לספסל בני סכנין יש מי שעומדים ומשמיעים הערות קשות לעבר הקוון רועי חסן ולעברו. במחצית השנייה התופעה רק החמירה. מדובר באח של ג'קי בן זקן נוני ובבנו אוראל. השניים לא הפסיקו לגדף את צוות השיפוט במילים קשות. ביקשתי להוציא אותם מהאיזור, אבל הדבר לא נעשה. מיד עם סיום המשחק נכנס לכר הדשא בלבוש אזרחי טום בן זקן, שחקן אשדוד שלא היה רשום בטופס המשחק, וצעד לעבר השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully