וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנואה פר זכה בטורניר מראקש עם 2:6, 3:6 מול פאבלו אנדוחאר

הצרפתי בן ה-29 זכה בתואר השני בקריירה שלו והראשון מאז 2015: "אני כל כך מאושר". אמנדה אניסימובה זכתה בבוגוטה

בנואה פר טניסאי צרפתי. רויטרס
בנואה פר עם תואר שני בקריירה/רויטרס

עוד לפני שטורניר מונטה קרלו מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP ייצא לדרך, מתקיימים היום (ראשון) שני משחקי גמר על משטחי חימר. בנואה פר זכה בטורניר מראקש במרוקו מסבב ה-ATP 250 אחרי שניצח 2:6, 3:6 את פאבלו אנדוחאר הספרדי בגמר. עבור פר זו הייתה סוג של נקמה אחרי שהפסיד לאותו אנדוחאר ממש בגמר טורניר צ'לנג'ר במארבייה רק לפני שבועיים. פר ייקח איתו 250 נקודות דירוג ו-87,745 יורו ויעלה למקום ה-43, אנדוחאר הוותיק לקח 47,245 יורו ו-150 נקודות דירוג.

פר, המדורג 69 בעולם בלבד, זכה בתואר הראשון שלו בסבב מאז שניצח את טומי רוברדו בגמר בשטאד 2015, גם אז על חימר, ובסך הכול בתואר השני. "זה התואר השני שלי בקריירה ואני מאושר מאוד", אמר הצרפתי אחרי המשחק, "הסיבוב הראשון וחצי הגמר נגד ג'ו ווילפריד צונגה היו כל כך קשים. אני שמח שהצלחתי לעבור. זה כל כך חשוב לביטחון שלי והניצחון מול ג'ו עצר לי מאוד במובן הזה. אני מקווה שאוכל לשמור על זה להמשך השנה. המטרה שלי היא להתקדם ולעלות בדירוג ואני מאמין שאעשה את זה אם אמשיך לשחק טוב".

אמנה אניסימובה בת ה-17 זכתה בטורניר בוגוטה בקולומביה מסבב האינטרנשיונל, גם הוא כמובן על חימר. אניסימובה, לה זה תואר ה-WTA הראשון בקריירה, חזרה מפיגור ל-6:4, 4:6, 1:6 מול אסטרה שארמה האוסטרלית (138 בעולם) בתוך שעה ועוד 43 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • בנואה פר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully