וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס השלים קאמבק מרגש, וזכה בתואר מאסטרס לראשונה אחרי 14 שנה

אחרי המשברים הקשים והצניחה מפסגת הגולף למקום ה-1,199 בעולם, טייגר וודס ריגש את אמריקה, וסחט ברכות מטראמפ, אובמה, בריידי וסרינה: "אתה אלוף אמיתי"

עריכת וידאו: מתן חדד

עם כל הכבוד לפלייאוף ה-NBA, חובבי הספורט בארה"ב מתעסקים היום (ראשון) אך ורק בדבר אחד: טייגר וודס חזר! וודס השלים היום (ראשון) את אחד הקאמבקים הגדולים בעולם הספורט ושם קץ לבצורת שנמשכה 11 שנה (!) בלי תואר מייג'ור, כשניצח את טורניר המאסטרס וזכה בפעם החמישית בקריירה ב"מקטורן הירוק". הפעם האחרונה שבה הוא זכה בטורניר מאסטרס הייתה לפני 14 שנה, אי שם ב-2005.

אין פלא שכל עולם הספורט האמריקאי מתרכז אך ורק בהישג של וודס, מי שהיה אחד הספורטאים האהובים באומה, הסתבך בשערוריות ואיבד את מעמדו (כסלבריטאי, וכספורטאי מצליח), ובכל זאת הצליח שוב לחזור ולזכות בתואר היוקרתי של עולם הגולף. במשך 11 שנים הוא היה "תקוע" על 14 זכיות, אבל היום הוא השלים את הזכייה ה-15 שלו בתואר מייג'ור, וכיאה למעמד המרגש, האמריקאי בן ה-43 הזיל דמעה, יחד עם רבים אחרים.

וודס לא זכה בתואר מייג'ור מאז אליפות ארה"ב ב-2008, ואחרי שהוא וחובבי הגולף כבר ויתרו על הפנטזיה - כעת ייתכן שהוא כן יצליח לשבור את השיא של ג'ק ניקלאוס, 18 זכיות בטורנירי מייג'ור. צריך לזכור שוודס, ששלט בענף ושהה 281 שבועות בראש הדירוג העולמי, צנח למקום ה-1,199 בעולם. הוא הוספד מקצועית, אבל בעיקר איבד את זה מבחינה תדמיתית, אחרי גירושים מכוערים, מעצר על נהיגה בשיכרות ולא מעט מבוכה מופמבית. "כבר הייתי גמור", הודה היום וודס אחרי הזכייה.

אפילו נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צייץ "ברכות לטייגר וודס, איזה אלוף גדול!". הנשיא הקודם, ברק אובמה, צייץ "ברכות טייגר וודס, לעשות כזה קאמבק ולזכות במאסטרס אחרי כל השיאים והנפילות שחווה, זו עדות לגדולתו, לאומץ ולנחישות שלו". סרינה וויליאמס צייצה: "אני פשוט בדמעות בעודי צופה בטייגר, כשאני יודעת כל מה שעבר עליך", וגם טום בריידי צייץ: "איזו הצגה, ברכות טייגר!".

טייגר וודס זוכה בטורניר המאסטרס. רויטרס
טייגר וודס זוכה בטורניר המאסטרס/רויטרס
טייגר וודס, זוכה בטורניר המאסטרס. רויטרס
טייגר וודס, זוכה בטורניר המאסטרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully