וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: סייקלינג אקדמי השיגה ניצחון ראשון בטור שלבים

הקבוצה הישראלית סיימה ראשונה בקטגוריית הקבוצות בפורטוגל, כשהרוכב הקולומביאני שלה אדווין אווילה ניצח במרוץ התלת-יומי. גיא ניב סיים במקום השביעי הכללי: "בעונה שעברה אפילו לא הייתי קרוב לזה"

רוכבי קבוצת סייקלינג אקדמי. פוטו ג'ף, סייקלינג אקדמי, אתר רשמי
הפנים לג'ירו. רוכבי קבוצת סייקלינג אקדמי/אתר רשמי, פוטו ג'ף, סייקלינג אקדמי

קבוצת סייקלינג אקדמי הישראלית השיגה הערב (ראשון) את ניצחונה הראשון בטור שלבים, כאשר סיימה בראש קטגוריית הקבוצות ב-GP בייראס בפורטוגל והרוכב הקולומביאני שלה אדווין אווילה ניצח במרוץ התלת-יומי. ההישג הזה מגיע פחות מחודש לפני רגעי המבחן הגדולים של אקדמי: ג'ירו ד'איטליה שייצא לדרך ב-11 במאי וגם טור קליפורניה.

אדווין אווילה, רוכב קבוצת סייקלינג אקדמי. פוטו ג'ף, סייקלינג אקדמי, אתר רשמי
אדווין אווילה על הפודיום/אתר רשמי, פוטו ג'ף, סייקלינג אקדמי

בין ששת הרוכבים שהיו שותפים לניצחון בפורטוגל נמצאים גם שני ישראלים: עומר גולדשטיין וגיא ניב שסיים את המרוץ במקום השביעי הכללי. עבור ניב זהו הישג שיא במרוץ אירופי, אחרי שסיים במקום השישי בטור של טייוואן. "אני מאושר", אמר ניב בסיום התחרות. "אדווין ניהל מרוץ מדהים בהתחשב בעובדה שלא מדובר במטפס. אני גאה מאוד בקבוצה כולה וכמובן עבורי זה רגע חשוב לסיים במיקום כה גבוה ולהוכיח לעצמי שאני הולך ומתקדם. בעונה שעברה אפילו לא הייתי קרוב לזה".

הניצחון הזה יקנה לקבוצה נקודות רבות במאבק על הניקוד בדירוג העולמי, כאשר היא מקווה לזכות בזימונים לתחרויות החשובות בעולם. המנהל הספורטיבי צ'ל קרלסטרום סיכם: "אני מקווה שאנחנו מתחילים להראות שהחלפנו הילוך, אבל לפנינו עוד עבודה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully