וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל ניצחה את קוסובו ותלויה בעצמה במאבק על הכרטיס ליורו 2020

24:30 ביתי על קוסובו מחק את הפסד החוץ בשלושה שערים והציב את הנבחרת במקום השני בבית א' של המוקדמות. חן פומרנץ כבש שישה שערים והורחק, דניאל מוסינדי הצעיר הצטיין עם חמישה

שחקני נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
זה בידיים שלהם. שחקני נבחרת ישראל/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

נבחרת ישראל בכדוריד השיגה הערב (ראשון) ניצחון חשוב במוקדמות יורו 2020 ותלויה בעצמה בניסיון להגיע לאליפות אירופה הבאה, אחרי 24:30 ביתי על קוסובו בדרייב אין. הניצחון הזה מחק את ההפסד 27:24 בקוסובו במחזור הקודם, וכעת הנבחרת ניצבת במקום השני בבית 1, אחרי גרמניה שכבר הבטיחה את עלייתה בעזרת ניצחון 24:29 על פולין.

שני המשחקים האחרונים בקמפיין יתקיימו בחודש יוני, בהם נבחרת ישראל תארח את גרמניה (12 ביוני) ותתארח בפולין (16 ביוני). כזכור, שתי הנבחרות שיסיימו ראשונות בכל אחד משמונת הבתים יעפילו לאליפות, יחד עם ארבע הנבחרות בעלות הניקוד הטוב ביותר מהמקום השלישי.

חן פומרנץ שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
גם ההרחקה שלו לא שינתה את התוצאה. חן פומרנץ/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

כ-800 צופים הגיעו לדרייב אין וראו את חן פומרנץ הוותיק מוביל ליתרון 2:5 וגורם לאורחים לקחת פסק זמן. עמית סטלמן העלה כבר ל-3:9, אבל שחקני קוסובו חזרו עם ארבעה שערים רצופים ושלחו את אולג בוטנקו ואסף לוי לבקש פסק זמן משלהם, בדרך למחצית ראשונה שהסתיימה ב-9:11 לזכות ישראל. דניאל מוסינדי בן ה-18 פתח נהדר את המחצית השנייה ויחד עם רם טורקניץ והאחים פומרנץ העלה ל-14:20. חן פומרנץ הורחק באדום ישיר בעקבות עבירה על המצטיין הקוסוברי אניס קבאשי, שנחת רע עם הראש על הפרקט ונזקק לטיפול של אנשי מד"א. למרות זאת, טורקניץ הגדיל ל-17:24, דן טפר סיפק עצירת פנדל ומוסינדי הוסיף עוד צמד בדרך ל-24:30 חשוב.

כבשו לישראל: חן פומרנץ 6 (מ-9, כולל 3 פנדלים), דניאל מוסינדי 5 (מ-5!), רם טורקניץ 4, עוז חממי 3, יוסי אפו, יובל גררה, טל הרשקוביץ, עמית סטלמן וגיל פומרנץ 2 כל אחד, דניאל שקלים ועמית גל 1 כל אחד. דן טפר הרשים עם 12 עצירות מ-31 זריקות (39%). בלטו בשורות קוסובו: אנדריט עבדולאי ופטלום אחמטי 4 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניאל מוסינדי שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הגיבור החדש של הנבחרת. דניאל מוסינדי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המאמן אולג בוטנקו אמר בסיום: "הניצחון הזה מדבר מבחינתנו כצוות בעיקר על האופי שיש בנבחרת, וזה הדבר החשוב ביותר. מקצועית אנחנו עדיין בתחילת הדרך, רוצים להשתפר. יש כאן שחקנים מוכשרים ואפילו נפלאים. אנחנו במצב די טוב להמשך, גם בקמפיין וגם מבחינת עתיד הכדוריד הישראלי. צריך להמשיך להשקיע בנבחרת הזאת, זה ערב שבו שחררנו קצת אוויר. הנבחרת מורכבת משחקנים מחויבים שהוכיחו את עצמם. מוסינדי? אנשים מתחילים להכיר אותו, שחקן צעיר ומאד מוכשר. נכנס טוב לעניינים. הוא צריך להמשיך לשמור על צניעות ועבודה קשה ויוכל להגיע רחוק מאוד".

דניאל מוסינדי הוסיף: "בסך הכול אלו משחקים ראשונים עבורי, ואני בא לתת את כל מה שאני יודע. אם אדע לשמור על שקט, אמשיך להתעלות ולהראות מה אני שווה. המשחק הבא נגד גרמניה לא יהיה קל, אבל מאמין שנעשה את ההכנות שלנו בצורה טובה ובהחלט יש לנו סיכוי להמשיך את המאבק על הכרטיס ליורו".

רם טורקניץ שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
רם טורקניץ בפעולה/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
דן טפר שוער נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
השוער דן טפר/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully