וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל הביסה 1:5 את פריס סן ז'רמן, חגיגות האליפות נדחו

אלופת צרפת קרסה לחלוטין נגד השנייה, וספגה חמישייה ראשונה בליגה מאז דצמבר 2000. הפריסאים ינסו לסגור עניין נגד נאנט ברביעי

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: 20 המשתכרים הבכירים בכדורגל העולמי

פריס סן ז'רמן הייתה צריכה רק נקודה אחת כדי לחגוג אליפות, אבל היא הובסה והושפלה הערב (ראשון) והפסידה 5:1 בחוץ לליל הנהדרת, שביססה את מעמדה במקום השני בטבלה בסיום המחזור ה-32 של הליגה הצרפתית.

שחקני ליל חוגגים עם האוהדים. AP
איזו חגיגה. שחקני ליל/AP

ליל - פריס סן ז'רמן 1:5

נקודה אחת, זה כל מה שהייתה צריכה פריס סן ז'רמן כדי לזכות באליפות השמינית בתולדותיה והשישית בעשור הנוכחי. היא כבר פספסה הזדמנות לחגוג אותה במחזור הקודם בעקבות ה-2:2 מול שטרסבורג בפארק דה פראנס, והיום לא רק שהיא פספסה אליפות, היא גם ירדה מכר הדשא מובסת ומושפלת עם ההפסד הגדול ביותר שלה מאז מרץ 2017 (השישייה המפורסמת מברצלונה), וחמישייה ראשונה שהיא סופגת בליגה הצרפתית מאז דצמבר 2000 (!), אז זה נגמר ב-5:1 לסדאן.

שער עצמי של תומא מונייה העלה את ליל ליתרון (7), אבל חואן ברנאט הרגיע עם שוויון מהיר (11). בהמשך טיאגו סילבה ותומא מונייה נפצעו ונאלצו לצאת, וברגע הזה פריס התחילה להתפרק. ברנאט הורחק באדום ישיר והשאיר את האורחים בעשרה שחקנים (36), ובמחצית השנייה התחיל המופע של שחקני ליל ושל כוכב העל שלה, ניקולא פפה.

הכוכב כבש ראשון וקבע 1:2, ג'ונתן במבה השיג את השלישי (65) ואז פפה בישל פעמיים, לגבריאל (71) ולז'וזה פונטה הוותיק (84) כדי לקבוע 1:5 מדהים לקבוצה הנהדרת שכמעט ירדה ליגה בעונה שעברה, אבל כעת ממוקמת במקום השני עם 64 נקודות, שמונה יותר מלליון השלישית. היא אמנם צפויה לאבד בקיץ את פפה לאחת מענקיות היבשת, אבל היא תתנחם בחזרה לליגת האלופות. האלופה, מצידה, ספגה הפסד שני העונה בליגה והיא מקווה שלא למעוד בפעם השלישית ולהשלים את העבודה במשחק ההשלמה נגד נאנט ביום רביעי.

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. AP
הפסד מביש. קיליאן אמבפה/AP

סנט אטיין - בורדו 0:3

אחרי שצבר חמש נקודות בשלושת משחקיו הראשונים, פאולו סוזה חווה הפסד בכורה בליגה הצרפתית. סנט אטיין הפסידה לבורדו בשלושת המפגשים האחרונים ולא ניצחה אותה בבית מאז ספטמבר 2013, אבל הפעם היא עשתה את העבודה וכעת המרחק בינה לבין ליון השלישית עומד על שלוש נקודות בלבד. ווהבי חאזרי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-55 ובישל בכדור קרן למגן מתיו דבושי שנגח פנימה בדקה ה-74. דבושי עלה לכדור קרן גם בדקה ה-90 והשלים צמד עם הסטה לרשת מקרוב. סנט אטיין במקום הרביעי, בורדו במקום ה-13.

משחקים נוספים

מונפלייה - טולוז 1:2
למונפלייה: אליאס סחירי (54), סולימאן קמארה (77). לטולוז: קאלידו סידיבה (67)

ראן - ניס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully