וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 1:3 את קייבו שירדה ליגה, ההכתרה של יובנטוס נדחתה

קאלידו קוליבאלי כבש את הצמד הראשון בקריירה (15 ו-81), ארקדיוש מיליק הוסיף (64) ויובה תצטרך להמתין למחזור הבא. קייבו נפרדה אחרי 11 עונות. 1:3 לאינטר על פרוזינונה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי ה-0:1 של ברצלונה מול מנצ'סטר יונייטד

המחזור ה-32 בסרייה A נמשך היום (ראשון) כשבמוקד עמד ה-1:3 של נאפולי מול קייבו, שדחה את ההכתרה של יובנטוס בשבוע נוסף והוריד את נועלת הטבלה לליגת המשנה, אחרי 11 עונות רצופות. עוד קודם לכן, הצליחה סמפדוריה לנצח 0:2 את גנואה ב"דרבי דה לאטרנה", טורינו סיימה ב-1:1 ביתי עם קליארי, פיורנטינה ב-0:0 מול בולוניה וססואולו ב-0:0 נגד פארמה. במשחק שנעל את משחקי הערב אינטר ניצחה 1:3 בחוץ את פרוזינונה.

קאלידו קוליבאלי שחקן נאפולי עם דריס מרטנס. רויטרס
בלם כובש. קאלידו קוליבאלי/רויטרס

קייבו - נאפולי 3:1

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי דחתה את ההכתרה הרשמית של יובנטוס בשבוע אחד לפחות והורידה את יריבתה לסרייה B אחרי עונת נפל בה צברה 11 נקודות בלבד עד כה (התחילה עם מינוס שלוש) וניצחה בסך הכול פעם אחת. כזכור, הגברת הזקנה הפסידה אתמול 2:1 לספאל.

נאפולי כבשה את הראשון בדקה ה-15. דריס מרטנס הגביה קרן משמאל, קאלידו קוליבאלי עלה מעל כולם ונגח לפינה הקרובה ופנימה את ה-0:1. ארקדיוש מיליק הכפיל עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה בדקה ה-64. השער השלישי הגיע בדקה ה-81 כשקוליבאלי בעט מקרוב חזק פנימה אחרי קרן וחגג צמד ראשון בקריירה. בושטיאן צסאר רק צימק בדקה ה-90, אבל קייבו ירדה רשמית אחרי 11 עונות רצופות בסרייה A.

אוהדי קייבו במשחק הירידה. GettyImages
ידעו מתחילת העונה שזה יהיה גורלם. אוהדי קייבו/GettyImages

פרוזינונה - אינטר 3:1

שלא כמו קייבו, פרוזינונה לא ירדה רשמית ונראה שהיא תנסה להילחם עד הסוף אחרי שניצחה את פארמה ופיורנטינה במחזורים הקודמים. היום, הביקור של אינטר אצלה היה כבר גדול עליה והיא נאלצה לרדת מנוצחת בפעם ה-19 העונה. ראג'ה נאינגולן (19) ואיבן פרישיץ' (37 בפנדל) כבשו לאורחים, פרנצ'סקו קסטה הצליח לצמק (61) אבל מתאיס וסינו קינח עם השלישי בתוספת הזמן (93). אינטר, לא במשחק גדול, הגדילה את הפער ממילאן השלישית לחמש נקודות כשבמאזנה 60 נקודות במקום השלישי. פרוזינונה במקום ה-19 עם 23 נקודות, מרחק שמונה נקודות מבולוניה שנמצאת מעל לקו האדום.

שחקן אינטר איבן פרישיץ' חוגג. רויטרס
לא ניצחון גדול, אבל ניצחון חשוב. איבן פרישיץ'/רויטרס

סמפדוריה - גנואה 0:2

הכחולים הצליחו לנצח בדרבי הטעון בזכות שערים של גרגואר דפרל כבר בדקה השלישית ופאביו קוואליירלה (מי אם לא הוא?) בפנדל בדקה ה-53. בזכות כך, שיפרה סמפדוריה את מאזן הנקודות שלה ל-48 ויכולה עדיין לפנטז על מקום בין שש הראשונות כיוון שהפער שלה מאטאלנטה השישית צומק לארבע נקודות בלבד, אבל לאחרונה יש גם משחק חסר. גנואה, מנגד, נמצאת שש נקודות בלבד מעל הקו האדום בינתיים ועלולה עוד להסתבך במאבקי ההישרדות.

גרגואר דפרל שחקן סמפדוריה. GettyImages
גרגואר דפרל חוגג בדרבי/GettyImages

משחקים נוספים

טורינו - קליארי 1:1
לטורינו: סימונה זאזה (52 והורחק, 73), לקליארי: לאונרדו פאבולטי (78), לוקה פלגריני (82, הורחק), ניקולו בארלה (95, הורחק)

פיורנטינה - בולוניה 0:0

ססואולו - פארמה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully