וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: המילטון זכה בגראנד פרי שנגחאי

הנהג הבריטי הקדים את חברו למרצדס, ואלטרי בוטאס שהתחיל את המירוץ ראשון ועלה לפסגת דירוג הנהגים על חשבונו. זהו ניצחונו ה-74 של המילטון בפורמולה 1. סבסטיאן פטל אכזב שוב כשסיים רק שלישי

לואיס המילטון. רויטרס
ניצחון שני ברציפות. המילטון/רויטרס

לואיס המילטון ממשיך את פתיחת העונה המצוינת שלו כשזכה היום (ראשון) בגראנד פרי הסיני. לבריטי היה זה הניצחון השני העונה וה-74 בסך הכל מאז שהחל להתחרות. זהו ניצחונו השני ברציפות העונה אחרי שזכה גם במרוץ הקודם בבחריין. המילטון סיים את המירוץ בזמן 1:32:06.350 והקדים כמעט בשש שניות את בוטאס.

מי שהשלימו את הפודיום לצידו של המילטון היה חברו לקבוצה ואלטרי בוטאס שקבע מירוץ מושלם נוסף לזכותה של מרצדס. סבסטיאן פטל מפרארי סיים שלישי. מקס ורסטאפן הצעיר הגיע רביעי ולא איים על אחד משלושת המקומות בפודיום.

המילטון שפתח את המרוץ מן המקום השני אחרי שואלטרי בוטאס הקדים אותו במקצה הדירוג, עקף את חברו לקבוצת מרצדס ולא הביט לאחור עד סיום המרוץ. בזכות הניצחון עלה המילטון למקום הראשון בדירוג הנהגים אחרי שלושת המרוצים הראשונים של העונה עם 68 נקודות כשהנהג הפיני מיד אחריו עם 62.

מי שמאוד מאוכזבים מפתיחת העונה המגומגמת היא פרארי ונהגיה שלא מצליחים להדביק שנה נוספת את הפער מהקבוצה הגרמנית. סבסטיאן פטל ושארל לקלר (שסיים חמישי) מחזיקים במקומות הרביעי והחמישי בהתאמה בדירוג הנהגים ונמצאים הרחק מאחור עם 37 ו-36 נקודות בהתאמה ונראה שהעונה של נהגי הקבוצה ממרנלו נגמרה מוקדם מו הצפוי.

סבסטיאן פטל. רויטרס
ממשיך לאכזב. פטל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully