וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא מהסלאמפ: כריס דייויס עצר את הרצף השלילי ההיסטורי

אחרי שפתח את העונה עם שיא של אפס חבטות מוצלחות מתוך 54 ניסיונות, השחקן הוותיק של בולטימור סופסוף השיג משהו, ומשם כבר התחמם על חשבון בוסטון

לכריס דייויס היו כמה עונות לא רעות בקריירה. ב-2013 הוא הוביל את ה-MLB עם 53 הומראנים, ב-2015 חבט ל-47. ארבע פעמים לאורך הקריירה השיג יותר מ-100 חבטות בעונה בודדת. העונה לעומת זאת, ממש לא התחילה ככה.

אתמול (שבת), דייויס סוף כל סוף הצליח לשבור את הנאחס ולשים סוף לרצף הניסיון הארוך בתולדות ה-MLB ללא חבטה, והוא עשה זאת בסטייל.

דייויס פתח את העונה הנוכחית עם 0 מ-54 (!) שיא שלילי היסטורי ובסך הכל, יחד עם סוף העונה שעברה, קבע גם את שיא כל הזמנים עם אפס חבטות מוצלחות ב-61 הניסיונות האחרונים שלו, עד שלבסוף, ב-5:9 של בולטימור בפנווי פארק מול האלופה הקורסת בוסטון, זה התחבר.

דייויס חבט לסינגל וזכה למחיאות כפיים מהקהל המקומי של הרד סוקס ובהמשך גם הוסיף צמד דאבלים כדי להשלים יום חלומי, אחרי כל כך הרבה ימי בלהות.

"עברתי המון זמן בלי להשיג חבטה", אמר דייויס, אחרי ששמר את הכדור עמו יצא מהגיהנום הפרטי שלו, "אני לא יודע מה אעשה עם הכדור הזה, אבל בוודאות משהו מיוחד. היה לי מאוד חשוב להשיג את החבטה הראשונה כבר. ירד מעליי כל כך הרבה משקל עודף".

שיא כל הזמנים לפיצ'ר שייך לבוב בוהל, שב-1962/63 קבע 0 מ-85, אבל דייויס מחזיק כעת בשיא לשחקן עמדה. ריק פורסלו, המגיש של בוסטון שנתן לדייויס את החבטה הראשונה, אמר: "זה אף פעם לא קל. בייסבול הוא ספורט קשה מאוד כשאתה מתקשה בעצמך. כריס מגיע כל יום ומשחק קשה ואני מוריד בפניו את הכובע על כך שהוא ממשיך להילחם בכל מה שעובר עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully