וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי נתניה: בלבול צפוי לפתוח עם שלושה בלמים, לחץ בכרמל

חבשי אמור לשוב ל-11, גם מאנג'ק ורוקאביציה עשויים לפתוח. "אסור לאכזב שוב את הקהל", אמר שחקן במועדון. דולב אזולאי יפתח מנגד (א', 20:30, ספורט1)

מחזור 30הסתיים14/04/2019
מכבי חיפה
  • שועה (11)
  • מנדז'ק (30)
1:2
  • (7) בצ'יראי
מכבי נתניה
מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. שלומי גבאי
אולי הפעם? בלבול/שלומי גבאי

מכבי חיפה

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול צפוי לחזור למערך שלושת הבלמים מחר (ראשון, 20:30, ספורט1) מול מכבי נתניה, כשעאיד חבשי ישוב ל-11. גם ז'ורז' מאנז'ק וניקיטה רוקאביציה עשויים לחזור להרכב. המאמן הירוק ניסה לדרבן את שחקניו כשבחיפה מייחסים חשיבות אדירה למשחק, בו עשויה המנצחת לעשות צעד גדול אל עבר המקום השני. הבעלים יעקב שחר עודד השבוע את השחקנים גם כן. "כולם מבינים שיש אווירה של משחק מכריע", אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנו שוב לאכזב את הקהל שלנו. אם נפסיד גם מחר זה אומר שהפסדנו כמעט לכל הפלייאוף העליון וזה נוגד את המטרה שלנו, שהיתה להוכיח בעיקר לעצמנו שאנחנו שווים מקום שני".

שחקן מכבי נתניה יאהמיר הוקה. יוסי ציפקיס
אמור לפתוח בחלק הקדמי. הוקה/יוסי ציפקיס

מכבי נתניה

אחרי התבוסה מול מכבי תל אביב, רוצים במכבי נתניה לחזור למסלול הניצחונות ולהילחם על מקום גבוה בפלייאוף העליון. דודי תירם וגבי קניקובסקי מוצהבים ולא ישחקו מחר. דולב אזולאי אמור לפתוח במרכז ההגנה ויאהמיר הוקה ככל הנראה יעלה בחלק הקדמי, כשבקישור יפתחו ניקו אולסק, סתיו פיניש ועלי מוחמד. טים הויבאך יחזור לסגל אחרי תקופה ממושכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully