וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצאלי יפרוש בסיום העונה, אלגרי הודה: "היה חשוב יותר להתעסק באלופות"

יובנטוס הפסידה 2:1 לספאל הקטנה, חגיגות האליפות נדחו. המאמן עשוי לפתוח עם קן בגומלין האלופות, הבלם בן ה-37 יתלה את הנעליים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי מנצ'סטר יונייטד - ברצלונה

יובנטוס פספסה היום (שבת) הזדמנות לחגוג רשמית אליפות שמינית ברציפות, כשהפסידה 2:1 לספאל באצטדיון פאולו מאצה, בניצחון הראשון של ספאל על הגברת הזקנה אחרי 62 שנה. הקבוצה של אלגרי ידעה שתיקו יספיק לה לחגוג את התואר, וכבר עלתה ליתרון משער של מואיז קן הנהדר, אבל המארחת הצליחה להפוך ל-1:2 משערים של קווין בוניפזי וסרג'יו פלוקארי כדי להבטיח לספאל ניצחון ראשון על יובה מאז פברואר 1957. יובה עדיין תוכל לזכות באליפות בסוף השבוע הזה אם נאפולי לא תנצח את קייבו, האחרונה בטבלה.

זה היה ההפסד השני בלבד של יובנטוס העונה, שבינתיים שומרת על פער של 20 נקודות מנאפולי. ספאל, לעומת זאת, עלתה למקום ה-13 עם 35 נקודות, מרחק 7 נקודות מהקו האדום. אין ספק שיובנטוס חושבת בעיקר על משחק הגומלין שלה מול אייאקס במסגרת רבע גמר ליגת האלופות ביום שלישי, אחרי ה-1:1 במשחק הראשון באמסטרדם, ואלגרי העניק לשחקנים רבים מנוחה. אנדרה ברצאלי וחואן קואדראדו חזרו אחרי היעדרות בגלל פציעות, והבלם פאולו גוצי בן ה-17 והקשר גריגוריס קסטונאס פתחו לראשונה העונה בליגה. כך או כך, באיטליה העריכו שיובנטוס מעדיפה לחגוג את האליפות בבית, לעיני הקהל הביתי, ולכן לא מאוכזבת מדי על ההפסד.

במיוחד לאור היכולת של הילד: מואיז קן המשיך בכושר הנהדר שלו, והיום שבר שיא נוסף - בגיל 19 וחודשיים, הוא השחקן הצעיר אי פעם שכובש בארבעה משחקי ליגה ברציפות. הוא כבר כבש שבעה שערים במדי יובנטוס ב-2019, ועשה זאת בפחות מ-350 דקות (!). בסך הכל הוא כבש משחק שישי ברציפות, , אם מחשיבים גם את משחקיו במדי הנבחרת (מול פינלנד וליכטנשטיין).

"היו לנו כמה שחקנים צעירים שעשו עבודה טובה, אבל בעיקר השער השני שספגנו המחיש את חוסר הניסיון", אמר בסיום אלגרי, שהתייחס לכשירות של חלק משחקניו: "הייתי צריך לבדוק את הכושר של קואדראדו, שלצערנו לא רשום לליגת האלופות, ואת של דיבאלה, שרמת הכשירות שלו לא הייתה גבוהה. ככל שישחק, כך ייכנס יותר לכושר. הוא גילה התלהבות בדקות שלו, וזה לא היה קל פסיכולוגית לשחק רק 20 דקות ואז שוב להיפצע. במועדון גדול, אתה חייב להיאבק על המקום שלך, ואני שמח על מה שהוא עשה היום. זה סימן טוב ליום שלישי, כי אנחנו חייבים להיות מוכנים להכל, כולל אפשרות של הארכה".

ומי יפתח בהרכב ביום שלישי מול אייאקס? אלגרי אמר: "קן היה קצת עייף אז הוצאתי אותו. כשהוא מתחיל ללכת לרוחב במקום לתקוף את השער, זה אומר שהגיע הזמן להוציא אותו. יש לו איכויות שונות משל מנדז'וקיץ', כך שללא ספק חשוב שהוא בכושר כזה, ואשקול מה לעשות ביום שלישי. גם לדיבאלה היה משחק טוב, כך שיש היענות טובה לקראת המשחק. מטוידי ללא ספק כשיר, היה לו רק כיווץ. לגבי דוגלס קוסטה עוד נראה, ואומרים לי שגם אמרה צ'אן משתפר, ונבחן את קייליני מחר בבוקר".

לגבי האליפות אמר אלגרי: "היה קל לפתוח עם ה-11 הכי חזקים ולזכות באליפות, אבל היו לנו תוצאות נהדרות העונה, וכעת יותר חשוב להתרכז בליגת האלופות. המפתח לזכייה באליפות הוא להצליח במפגשים ראש בראש מול היריבות שלנו לתואר, אבל גם לנצח את כל שאר המשחקים. בדרך כלל אתה זוכה באליפות עם 86-84 נקודות, אבל בשנה שעברה נאפולי לקחה 91 נקודות, ועדיין סיימה שנייה, כך שזה ממחיש את ההישג שלנו".

בתום המשחק, אישר אנדראה ברצאלי שיתלה את הנעליים בסיום העונה. "אני עדיין לא יודע מה אעשה", הודה הבלם בן ה-37, "נראה מה ארצה ומה אני מסוגל לעשות". ברצאלי הגיע לגברת הזקנה ב-2011 וסייע לה להגיע פעמיים לגמר ליגת האלופות ולזכות שבע פעמים ברציפות באליפות איטליה.

מאויז קן הביע את אכזבתו מתוצאת המשחק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully