וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: עוד שער ניצחון לליאור רפאלוב, תומר חמד כבש צמד

הקשר סידר לאנטוורפן 1:2 על גנט. חלוץ ק.פ.ר בלט ב-0:4 על סוונסי. מנור סולומון שיחק 77 דקות ב-0:3 של שחטאר

שחקן ק.פ.ר, תומר חמד. GettyImages
חוזר לעצמו? חמד/GettyImages

אחרי חודש נטול שערים, הצליח תומר חמד למצוא היום (שבת) את השער ואפילו עשה את זה פעמיים כבר אחרי 17 דקות. קבוצתו של החלוץ הישראלי, ק.פ.ר, פתחה בטירוף מול סוונסי ועלתה ל-0:3 כבר בדקה ה-17 כשחמד מרשית את הראשון שלו והשני של הקבוצה בדקה החמישית וכעבור 12 דקות. הקבוצה הלונדונית המשיכה קדימה והלמה בברבורים עם 0:4 בסופו של דבר.

השער הראשון שלו, שכאמור הגיע בדקה החמישית, נכבש אחרי כדור ארוך ומאבק פיזי מול שחקן יריב ובעיטה לפינה. את השער השני שלו כבש חמד עם בעיטה קלה מקרוב אחרי מהלך יפה של ג'וש סקואן, שבישל לו. אם קווינס פארק ריינג'רס אכן תנצח, היא תשפר את מאזנה ל-48 נקודות, שמונה מעל הקו האדום והמקום שמוביל לירידה אל הליגה השלישית. עבור חמד זהו הצמד השני העונה ובסך הכול יש לו עכשיו 7 שערים ב-24 הופעות בליגת המשנה. הוא לא כבש מאז 16 במרת, אז מצא את הרשת ב-2:2 מול האל סיטי.

* ליאור רפאלוב המשיך את כושרו המצוין בליגה הבלגית כשכבש הערב שער ניצחון שני תוך שבועיים. הקשר הישראלי הגיע לעשרה שערי ליגה העונה (לראשונה מאז 2014/15), כשקיבל כדור עומק נהדר בדקה ה-82, המשיך מהאוויר פנימה וסידר לאנטוורפן 1:2 על גנט. רפאלוב וחבריו במקום השלישי בטבלה, מרחק ארבע נקודות מגנק המוליכה.

* חברו של חמד, בירם כיאל, לא שותף ב-5:0 המשפיל של ברייטון בבית מול בורנמות'.

* מנור סולומון פתח בהרכב של שחטאר דונייצק ושיחק 77 דקות, אבל לא היה מעורב באף אחד מהשערים ב-0:3 מול זוריה לוגנסק. שחטאר שמרה על פער של שבע נקודות מדינמו קייב בצמרת הטבלה.

* קני סייף רשם 90 דקות בהפסד 2:0 של סינסינטי FC ללוס אנג'לס FC. סינסינטי שרשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון מדורגת שביעית ב-MLS עם 8 נקודות ב-7 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully