וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהחלטה משותפת: לוק וולטון סיים את דרכו בלוס אנג'לס לייקרס

כשלושה ימים אחרי התפטרותו של מג'יק ג'ונסון, הלייקרס והמאמן בן ה-39 החליטו יחד על סיום דרכם המשותפת. וולטון: "רוצה להודות על ההזדמנות לאמן את הלייקרס. המועדון יישאר בליבי"

עריכת וידאו: מתן חדד

זה היה באוויר, וכעת זה רשמי: לוס אנג'לס לייקרס הודיעה הערב (שישי) שלוק וולטון והמועדון הגיעו להחלטה משותפת על סיום דרכו של המאמן. "אנחנו רוצים להודות ללוק על שירותו עבורנו בשלוש השנים האחרונות", אמר הג'נרל מנג'ר, רוב פלינקה, שהוסיף: "אנחנו מאחלים לו ולמשפחתו בהצליה בעתיד". וולטון עצמו בחר להודות לבעלים, ג'יני באס: "אני רוצה להודות לג'יני ולמשפחת באס על האפשרות לאמן את הלייקרס. המועדון הזה והעיר הזאת יהיו לנצח משהו מיוחד בליבי ובלב של משפחתי".

המהלך מגיע כשלושה ימים אחרי התפטרותו של מג'יק ג'ונסון מתפקידו כנשיא המועדון. וולטון, שזכה לקבל העונה לסגל כוכב על בדמות לברון ג'יימס, לא הצליח להצעיד את הקבוצה לפלייאוף ושילם את המחיר על העונה החלשה. הלייקרס, שבנו לפחות על הגעה לפלייאוף העונה, סיימו אותה במקום העשירי במערב, במאזן 45:37.

וולטון בן ה-39 הגיע ללייקרס כהבטחה גדולה אחרי שעבד בהצלחה כעוזר מאמן בגולדן סטייט ווריירס בין 2014 ל-2016. אחרי עונה ראשונה חלשה (מאזן 56:26), הוא הראה שיפור בשנייה (מאזן 47:35) אך העונה כאמור לא הצליח להוביל את הלייקרס לפלייאוף וסיים את דרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully