וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר 2019: הזרים ניצחו, טוקוטו MVP, פניני אלוף השלשות

12.4.2019 / 16:18

נבחרת הזרים גברה על נבחרת הישראלים 130:134 באולסטאר התשיעי של ליגת העל. הפורוורד של אילת נבחר למצטיין, 24 לסטודמאייר אצל הישראלים. שחקנה של חולון ניצח את גוט בגמר השלשות. קור ג'יי קוקס זכה בתחרות ההטבעות

קור ג'יי קוקס, אולסטאר 2019. קובי אליהו
חגיגה בהיכל/קובי אליהו

נבחרת הזרים גברה היום (שישי) על נבחרת הישראלים 130:134 באירוע המרכזי של האולסטאר התשיעי של ליגת העל בכדורסל. באירוע עצמו, שכלל גם הופעות של הזמרים עדן בן זקן ומרגי, נכחו מעל לרבבת צופים. המשחק עצמו היה צמוד לכל אורכו, כששתי הקבוצות קולעות 48 שלשות ביחד, אלא שהזרים לקחו את היתרון בחלקים המכריעים של המשחק ולא שמטו אותו עד לסיום.

ג'יי פי טוקוטו מהפועל אילת נבחר ל-MVP של המשחק עם 19 נקודות ב-19 דקות, כשג'יימס קלי מהפועל גלבוע/גליל עם 18 נקודות וקורי וולדן מהפועל חולון עם 16 נקודות רשמו יכולת גבוהה. לישראלים הצטיין אמארה סטודמאייר שקלע 24 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים, יובל זוסמן הוסיף 17 משלו.

אחרי שני הפסדים בגמר בתחרות השלשות, גיא פניני הוכתר לראשונה כאלוף השלשות של האולסטאר. הכוכב של הפועל חולון עלה למעמד הגמר דווקא מהמקום השני אחרי שקלע 20 נקודות בסיבוב המוקדם, וראה את גולן גוט עולה לפניו עם 21 נקודות כשהם משאירים מאחור קלעים מצוינים כמו ג'מאל שולר, ג'יימס פלדין ומייקל רול. בגמר פניני קלע 18 נקודות, וגוט התעכב כשהוא לא מסיים לזרוק את הכדורים ועוצר על 16 נקודות בלבד. הפרס של פניני - 1,500 דולרים.

מי שזכה במפתיע בתחרות ההטבעות הוא קור ג'יי קוקס, ששיחק לאחרונה בליגה הפלשתינאית ומתאמן בתקופה האחרונה עם מכבי ראשון לציון. קוקס מוכר בתל אביב בתור די ג'יי, ונכנס לתחרות ההטבעות בתור סוג של גימיק, כשבהטבעת הניצחון הוא מטביע מעל שלוש מבובות הקמע של הליגה. קוקס גבר בתחרות ההטבעות על דשון סטיבנס, שעבר לאחרונה ממכבי ראשון לציון להפועל תל אביב וג'יימס קלי מגלבוע/גליל.

עדן בן זקן, אולסטאר 2019. קובי אליהו
הופעת המחצית בכיכובה של עדן בן זקן/קובי אליהו
יפתח זיו, אולסטאר 2019. קובי אליהו
יפתח זיו בשחקים/קובי אליהו
אמארה סטודמאייר, טאריק בלאק, אולסטאר 2019. קובי אליהו
אמרה מול בלאק בקרב הביג מנים/קובי אליהו
גיא פניני, אולסטאר 2019. קובי אליהו
צלף מחוץ לקשת. פניני/קובי אליהו
איגור קולשוב, אולסטאר 2019. קובי אליהו
איגור קולשוב מטביע/קובי אליהו
יובל זוסמן, דקוואן קוק, אולסטאר 2019. קובי אליהו
זוסמן מול קוק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully