וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל "מרוצה ב-60 אחוז", נאפולי מודה שמהפך יהיה "כמעט בלתי אפשרי"

אמרי התעודד מה-0:2 ברבע גמר הליגה האירופית, והדגיש: "בחוץ יהיה סיפור אחר לגמרי". אינסינייה: "מההופעות החלשות ביותר שלנו העונה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי המשחק בין מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם בליגת האלופות

ארסנל עשתה אמש (חמישי) צעד גדול אל עבר חצי גמר הליגה האירופית, כשניצחה בביתה 0:2 את נאפולי במשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר. "בחוץ זה הולך להיות סיפור אחר לגמרי, משחקי הבית של נאפולי בדרך כלל טובים מאוד", יודע אונאי אמרי. "נצטרך להיות ממוקדים ולא להגיע יותר מדי בטוחים בעצמנו. אני חושב שהגיע לנו שער שלישי. אני מרוצה ב-60 אחוז, היה חשוב להשיג תוצאה טובה ושהקהל שלנו יהיה מרוצה".

בצד המפסיד, הודה קרלו אנצ'לוטי: "יהיה לנו קשה מאוד להפוך את התוצאה, אבל ננסה. אין לנו מה להפסיד. המחצית השנייה נתנה לנו קצת רעיונות של איך עלינו לשחק. ארסנל היתה מאוד אגרסיבית. בבית שלנו זה יהיה אחרת, נצטרך לשחק עם המון אינטנסיביות. הגישה שלנו לא היתה נכונה בפתיחה, ננסה לצמצם את הטעויות שלנו ולהיות אמיצים יותר בגומלין".

לורנצו אינסינייה השמיע דברים דומים: "היה חסר לנו אומץ בפתיחה, זו היתה אחת ההופעות החלשות ביותר שלנו העונה, נצטרך לעשות דברים אחרים בגומלין. ארסנל קבוצה נהדרת, הם היו יותר אפקטיביים עם ההזדמנויות שלהם. אני עדיין מאמין שאפשר לבצע מהפך, אין טעם לבכות על חלב שנשפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully