וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם בבאיירן מינכן: קומאן ולבנדובסקי החליפו אגרופים באימון

תקרית חריגה באימון האלופה: הכוכב הפולני העיר לצרפתי הצעיר, שלא נשאר חייב. השחקנים הופתעו שקובאץ' נתן להם לסיים את האימון

עריכת וידאו: מתן חדד

באיירן מינכן הביסה במחזור החולף 0:5 את בורוסיה דורטמונד וכבשה את פסגת הבונדסליגה, אולי בדרך לעוד אליפות. אלא שהאווירה במועדון הבווארי רחוקה להיות מושלמת ועל פי דיווחים שמתפרסמים היום ב"בילד" הנחשב, על האימון היום העיבה תקרית חמורה במיוחד שבה רוברט לבנדובסקי החלוץ הפולני וקינגסלי קומאן הקיצוני הצרפתי החליפו מהלומות ואגרופים ביניהם, כאשר ניקלאס, ג'רום בואטנג ושחקנים נוספים נאלצו להפריד בין השניים.

באופן די מפתיע, ניקו קובאץ' מאמן הקבוצה לא השעה אותם מהאימון והשניים המשיכו להתאמן כרגיל לאחר מכן, מהלך שהפתיע מאוד את יתר השחקנים. על פי הדיווח המתח בין השניים החל אחרי שהפולני ביקר את הצרפתי בצורה קשה וזה לא נשאר חייב.

באיירן מינכן סירבה להגיב על התקרית הזו, שבינתיים קיבלה אישור גם מהסקיי הגרמני. כעת יהיה צריך לעקוב האם השניים יהיו בסגל הקבוצה במשחק החוץ ביום ראשון מול פורטונה דיסלדורף. בעקבות הניצחון שלה בקלאסיקר, באיירן עקפה את דורטמונד בנקודה, כאשר נותרו שישה מחזורים לסיום. בשני המחזורים האחרונים נשארו לבווארים משחקי די קשים - בחוץ מול לייפציג השלישית ובבית מול פרנקפורט הרביעית.

קינגסלי קומאן רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. AP
כבר לא חברים טובים. קומאן ולבנדובסקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully