וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייב ייגר וג'יי בי ביקרסטאף פוטרו, לארי דרו עזב את קליבלנד

סוער ב-NBA: סקרמנטו וממפיס פיטרו את מאמניהן, וולטון ומסינה מועמדים לקינגס. גם ה-GM של הגריזליס הוזז, זעזוע גם בקאבס

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ב-NBA

סקרמנטו היתה אחת ההפתעות המרעננות ביותר בעונת 2018/2019 בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ולמרות שלא הגיעה בסופו של דבר לפלייאוף, החליטה להאריך את חוזהו של הג'נרל מנג'ר שלה ולאדה דיבאץ בארבע שנים. שחקן העבר האגדי יחל בעונה הבאה את עונתו החמישית בתפקיד, כשבזו שהסתיימה הצליח סוף סוף להוציא את הקינגס לדרך חדשה, בהנהגת דיארון פוקס ובאדי הילד.

"זו תקופה מרגשת להיות בסקרמנטו ואני גאה להמשיך לבנות את הקבוצה אל עבר הצלחות נוספות", אמר דיבאץ. "אני מאמין שיש לנו מה שצריך כדי להגיע לפלייאוף". בעלי המועדון ויווק רנאדיבה הוסיף: "ולאדה היה הכרחי למה שאנחנו מנסים לבנות פה ואני מאושר להודיע על הארכת חוזהו. לאורך כל הקריירה שלו הוא תמיד עשה את הסובבים אותו טובים יותר ואני מצפה לעתיד הוורוד שממתין לנו".

ההחלטה הראשונה של דיבאץ לאחר החוזה הגיעה מהר בדמות פיטוריו של דייב ייגר, המאמן שאחראי, לפחות באופן חלקי, לעונה הטובה ביותר של סקרמנטו מאז תקופת ריק אדלמן. מערכת היחסים בין השניים מעולם לא היתה מוצלחת במיוחד, ובתוספת הסיום המאכזב (לדעת אנשי המועדון) לעונה, הוחלט על הזעזוע. שניים מהמועמדים הבולטים להחליף את ייגר הם לוק וולטון, שככל הנראה יסיים את תפקידו בלוס אנג'לס לייקרס ואטורה מסינה, עוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו.

"לאחר שניתחנו את העונה, החלטנו לבחור בכיוון אחר כדי להגיע לרמה הבאה", הסביר דיבאץ. "אני רוצה להודות לדייב על התרומה שלו לקבוצה שלנו ומאחל לו הצלחה בעתיד".

מאמן סקרמנטו קינגס דייב ייגר. AP
שוב מפוטר על אף הצלחה יחסית. ייגר/AP

עוד ברחבי הליגה

* ערב סוער גם בממפיס. עוד עונה לא פשוטה עברה על הגריזליס, ובסיומה לא חיכו ראשי המועדון זמן רב כדי לפטר את המאמן ג'יי בי ביקרסטאף ולהזיז את הג'נרל מנג'ר כריס וואלאס לתפקיד סקאוטינג משני. מי שאמור להיות מקבל ההחלטות העיקרי כעת הוא ג'ייסון ווקסלר.

* חילופי מאמנים גם בקליבלנד: לארי דרו והקאבלירס הסכימו על פרידה משותפת, לאחר שהאיש שהחליף את טיירון לו סגר עונה עם מאזן של 63:19, במקום האחד לפני אחרון במזרח. על פי אדריאן ווג'נראוסקי, הקאבס ישקלו את מועמדותם של מספר עוזרי מאמנים מרחבי הליגה, ביניהם ווס אנסלד ג'וניור מדנבר ודייויד ונטרפול מפורטלנד.

* פיניקס הודיעה על מינויו של ג'יימס ג'ונס לג'נרל מנג'ר הקבוע של המועדון.

מאמן ממפיס גריזליס ג'יי בי ביקרסטאף. AP
שילם את המחיר. ביקרסטאף/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully