וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון ירדה מתחת לקו האדום, עפולה מעדה באשקלון

תחתית הלאומית רותחת: הקבוצה של ניר ברקוביץ' הובסה 4:1 על ידי בני לוד. עפולה פספסה עלייה למקום השני אחרי 2:0 באשקלון

פלייר ניסן יחזקאל/עריכת וידאו: שניר דבוש

המחזור ה-32 בליגה הלאומית והשני בפלייאוף נמשך היום (שישי) עם חמישה משחקים. בפלייאוף העליון נערך משחק בודד שבו הפועל עפולה פספסה הזדמנות לעלות למקום השני אחרי שהפסידה 2:0 בחוץ להפועל אשקלון. בפלייאוף התחתון נערכו קרבות תחתית קריטיים ובמוקד בני לוד הביסה 1:4 את הפועל ראשון לציון, שירדה מתחת לקו האדום. הפועל מרמורק ניצחה 0:2 את הפועל איכסל, 0:0 בין הפועל ניר רמת השרון להפועל פתח תקוה ומכבי אחי נצרת ניצחה 0:1 את הפועל עכו.

שחקן הפועל עפולה אדריאן רוצ'ט. אדריאן הרבשטיין
עפולה מעדה באשקלון. אדריאן רוצ'ט/אדריאן הרבשטיין

פלייאוף עליון

הפועל אשקלון - הפועל עפולה 0:2

הפועל עפולה הגיעה למשחק הזה בידיעה שהיא תוכל לכבוש את המקום השני. מולה התייצבה קבוצה די מפורקת שהפסידה בארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים, אבל כפי שראינו כבר לא פעם העונה בלאומית, חזינו פעם נוספת במעידה של קבוצה שנלחמת על העלייה לליגת העל. עפולה הייתה טובה יותר, אבל דווקא אשקלון כבשה. סוטיריס ניניס, שעלה כמחליף, מצא בהגבהה נהדרת את אליאור משעלי שנגח מקרוב לרשת, 0:1 לאשקלון בדקה ה-72. אותו שיתוף הפעולה הוביל את השני: ניניס שוב בישל למשעלי, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-91. עפולה פספסה הזדמנות לעלות למקום השני ונשארה שלישית עם 50 נקודות. אשקלון במקום השישי עם 47 נקודות, שלוש נקודות בלבד מנס ציונה השנייה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל ראשון לציון גיל יצחק חוגג. קובי אליהו
יירד לליגה א' עם ראשון לפני המעבר למכבי חיפה? גיל יצחק/קובי אליהו

פלייאוף תחתון

בני לוד - הפועל ראשון לציון 1:4

למרות בעיות ניהוליות, החלפת מאמנים וגם מוות של הבעלים, בני לוד מסרבת להרים ידיים, והיא עושה את זה בצורה מרשימה ביותר. הקבוצה של ערן קוליק פתחה נהדר וכבר אחרי דקה עלתה ל-0:1 משער של ג'וף גאירה. מעוז סמיה הכפיל (12), אבל דולב בלולו הצליח להירגע וצימק ל-2:1 עבור האורחים בדקה ה-18. לוד הייתה טובה יותר, ובדקה ה-71 מוראד אבו ענזה הרשית את השלישי של לוד עם הקפצה נהדרת מעל השוער רועי פוקס. רז שביט המחליף קינח עם פצצה מחוץ לרחבה (77) ולוד טיפסה עד למקום ה-12 כשבמאזנה 36 נקודות. מנגד, ראשון לציון של ניר ברקוביץ' בצרות צרורות והיא מתחת לקו האדום, במקום ה-15 עם 35 נקודות. יש לה אותו מספר נקודות כמו להפועל ניר רמת השרון ולהפועל עכו שנמצאות מעליה, אבל הן מחזיקות ביחס שערים טוב יותר.

הפועל מרמורק - הפועל איכסל 0:2

מסע הקסם נמשך: שערים של יהב אפריאט (82) ורז יצחק (96) העניקו למרמורק שבשלב מסוים של העונה הייתה עמוק מתחת לקו האדום, ניצחון ליגה חשוב ביותר. מרמורק עלתה למקום העשירי כשבמאזנה 37 נקודות, שתי נקודות יותר מלראשון לציון שנמצאת מתחת לקו האדום. מצבה של איכסל, שאולי, שנמצאת במקום האחרון עם 30 נקודות, רע מאוד. היא במרחק חמש נקודות מהקו האדום, ואם תמשיך ביכולת הנוכחית, יהיה לה קשה מאוד לשרוד בליגה.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל פתח תקוה 0:0

תיקו מאופס שלא טוב לשתי הקבוצות, שעדיין בצרות בתחתית. רמת השרון במקום ה-13 עם עם 35 נקודות, אבל למזלה יש לה מאזן שערים טוב יותר מלעכו וראשון לציון, להן אותו מספר נקודות, ולכן היא מעל לקו האדום. הפועל פתח תקוה עם משחק ליגה רביעי רצוף ללא ניצחון, והיא במקום ה-1 עם 36 נקודות, נקודה אחת בלבד מעל לקו האדום.

מכבי אחי נצרת - הפועל עכו 0:1

נראה שאחי נצרת כבר יכולה להתכונן לעונה הבאה. הסקורר של מוטי איוניר, אלון בוזורגי, כבש אחרי מבצע נאה בדקה ה-66 את שערו העשירי העונה ב-11 משחקים באחי נצרת והעניק לירוקים ניצחון חשוב. היא במקום התשיעי עם 43 נקודות, מרחק בטוח של שמונה נקודות מהקו האדום. עכו, מנגד, בצרות: היא במקום ה-14 המוביל למבחנים עם 35 נקודות, ורק מאזן שערים טוב יותר מראשון לציון, לה גם יש גם 35 נקודות, משאיר אותה מעל לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully