וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לדין בעקבות הקריאות "אמארה מת", גיא פניני נקנס ב-4,000 שקל

11.4.2019 / 19:22

היועץ המשפטי דורש קנס כספי מידתי בפועל משום שהקבוצה לא היתה יכולה להגיב לקריאות. שחקן חולון נענש על העלבת שופט

ONE

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, הודיע היום (חמישי) כי מכבי תל אביב תעמוד לדין בשבוע הבא בבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל בעקבות הקריאות "אמארה מת" של אוהדיה כלפי המתאזרח של הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר במשחק בין הקבוצות ביום שני השבוע.

בכתב האישום כבר אור כי לפי דוח המשקיף והבהרות שענה לשאלותיו "רבים מאוהדי מכבי תל אביב השמיעו את הביטוי אמארה מת והביטוי הושמע מספר פעמים, אך המשקיף הבהיר כי: "קבוצת מכבי תל אביב לא נקטה בשום אמצעים להפסקת האלימות ולא יכלה לנקוט בשום אמצעי כי הארוע היה נקודתי וקצר".

ההחלטה להעמיד את הצהובים לדין מגיעה לאור החלטתו של עו"ד אור להעמיד לדין את הפועל ירושלים על הקריאות "גיא פניני מת" מחצי גמר גביע המדינה, וזאת בדומה לקריאה "שמעון מזרחי תתאבד כבר". הסעיף בו מואשמת הקבוצה הוא "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים". עם זאת, עו"ד אור טוען כי לאור העובדה כי מדובר במשחק חוץ, וכי הצהובים לא יכלו לעשות כלום, יבקש רק קנס כספי מידתי בפועל.

* בית הדין של איגוד הכדורסל קנס את גיא פניני ב-4,000 שקל בפועל ו-4,000 שקל על תנאי בגין העלבת שופט בתום המשחק בין הפועל חולון לעירוני נהריה. בית הדין התחשב בשחקן עקב התנצלותו של פניני ועקב עברו הנקי בשנים האחרונות ותרומתו לנבחרת ישראל בתור שחקן ותיק וקפטן.

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי. דני מרון
מכבי תל אביב תספוג קנס?/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully