וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה 27:24 לקוסובו במוקדמות אליפות אירופה

הנבחרת תארח את קוסובו ביום ראשון ותהיה חייבת להשיג ניצחון ובהפרש גבוה יותר על מנת להקדים את קוסובו ולהותיר לעצמה סיכוי להעפיל לאליפות אירופה

נבחרת ישראל כדוריד. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
תוצאה מאכזבת. הנבחרת/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

נבחרת ישראל ספגה הערב (רביעי) בפרישטינה הפסד מאכזב לנבחרת קוסובו 27:24 (12:8), במסגרת המחזור ה-3 בבית 1 במוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת תארח את קוסובו ביום ראשון (19:00, היכל קבוצת שלמה בת"א), והיא תהיה חייבת להשיג ניצחון ובהפרש גבוה יותר על מנת להקדים את קוסובו ולהותיר לעצמה סיכוי להעפיל לאליפות אירופה.

במקביל, הערב, נבחרת פולין (2 נק') אירחה את נבחרת גרמניה, מוליכת הבית (6 נק'), שניצחה בחוץ 18:26. כאמור, מלבד גרמניה שעם מאזן מושלם של 3 ניצחונות, כל יתר 3 הנבחרות האחרות עם שני הפסדים וניצחון (לאחר המשחק ביום ראשון מול קוסובו - צפויים לנבחרת שני משחקים קובעים - ב-12 ביוני מול גרמניה בת"א, ו-4 ימים לאחר מכן במחזור הסיום בפולין).

מהלך המשחק: הנבחרת פתחה גרוע, מצאה את עצמה בפיגור 4:0 - כאשר שער הזכות הראשון שלנו הובקע ע"י עוז חממי אחרי כמעט שבע וחצי דקות. יובל גררה כבש את השני אחרי למעלה מ-12 דקות מהפתיחה, וחממי בשערו השני צימק ל-5:3. דניאל מוסינדי סחט פנדל, אבל השוער הקוסוברי ברישה עצר את עמית סטלמן.

אולג בוטנקו הזניק מהספסל את חן פומרנץ - שהחטיא פנדל נוסף. קוסובו עלתה ל-3:7 בדקה ה-19. דניאל מוסינדי, השחקן הצעיר בנבחרת (18), בהופעת הבכורה הרשמית שלו, כבש שני שערים רצופים - 7:5 (21'). עצירות של דן טפר, ושער של חן פומרנץ העמידו את הפיגור על 9:6, ואולג בוטנקו לקח פסק זמן ראשון בדקה ה-25.

רם טורקניץ וחן פומרנץ הורידו את הפיגור ל-10:8, אבל הקוסוברים הבקיעו שני שערים וירדו למחצית ביתרון 8:12. המרכז ואלון דדאי, שמשחק בליגה השוייצרית ולא שיחק בשני המחזורים הראשונים מול גרמניה ופולין, היה גם השחקן הבולט במחצית הראשונה (כבש 7 שערים וסיפק אסיסט).

המחצית השנייה נפתחה הרבה יותר טוב - דניאל מוסינדי סחט פנדל בהתקפה הראשונה, וטל הרשקוביץ שעלה מהספסל - כבש - 12:9. טפר הפגין יכולת טובה בשער, וניבו לוי כבש וצימק ל-12:10. קוסובו כבשה את השער הראשון שלה בחצי השני כעבור 5 וחצי דקות, ומיד הגיעה התשובה של חממי מהפינה - 13:11 (36'). שני איבודי כדור רצופים של הנבחרת - עלו לנבחרת בצמד שערים של דדאי - 15:11 (38').

עמית גל כבש מאסיסט של חן פומרנץ, אבל דדאי העלה את מאזנו ל-10 שערים וקוסובו עלתה ליתרון - 12:17 (43'). אדיר כהן ועוז חממי החזיקו את הנבחרת בתמונה (18:14 - 44'), אבל מנגד לא הגיעו העצירות המיוחלות וקוסבו עלתה ליתרון שיא - 14:20 (47'). גיל פומרנץ הבקיע בפנדל, מושיקו אלימלך מנע שער בטוח, וטורקניץ צימק ל-21:16.

טל הרשקוביץ החטיא פנדל, אבל עוז חממי סיים את אותה התקפה עם שער חמישי שלו - 21:17 (50'). הרשקוביץ קבע 22:18, אבל אניס קבאשי שמשחק בליגה השלישית בגרמניה כבש שער נוסף (5 בסה"כ). מהלך נהדר של יובל גררה הסתיים ב-23:19. חן פומרנץ הגיב עם שני שערים רצופים (25:21) - כשהפרש השערים הפך להיות משמעותי. חממי היה נקודת האור, כשהבקיע את השישי שלו. הרשקוביץ הוסיף אחד, וחן פומרנץ קבע את תוצאת הסיום בפנדל - 27:24.

כבשו לישראל: עוז חממי 6, חן פומרנץ 5, טל הרשקוביץ 3, יובל גררה, דניאל מוסינדי ורם טורקניץ 2 כ"א, ניבו לוי, אדיר כהן, עמית גל, גיל פומרנץ 1 כ"א.

כאמור חוקי המוקדמות קובעים כי 16 נבחרות - אלו שיסיימו במקומות הראשון והשני בכל אחד מ-8 בתי המוקדמות, יחד עם 4 נבחרות נוספות שיסיימו במקום השלישי, ויהיו בעלות הדירוג הטוב ביותר מבין 8 הבתים - יעפילו משלב המוקדמות לטורניר הגמר (בנוסף למארחות הטורניר שבדיה, נורבגיה ואוסטריה, והאלופה ספרד).

נבחרת קוסובו נגד נבחרת ישראל כדוריד. איגוד הכדוריד של קוסובו, אתר רשמי
יריבה לא פשוטה. קוסובו/אתר רשמי, איגוד הכדוריד של קוסובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully