וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אלונה אמרה שתמשיך אחרי הבחירות כבעלים ולזה כולם נצמדים"

10.4.2019 / 12:53

בבירת הנגב דרוכים לקראת סיום ספירת הקולות וממתינים לראות אם אלונה ברקת תיכנס לכנסת. במועדון מקווים שלתוצאה לא תהיה השפעה על הקבוצה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

דריכות בהפועל באר שבע לקראת סיום ספירת קולות המצביעים לבחירות שנערכו אמש. נכון לעכשיו ובטרם הגיעו תוצאות בחירת החיילים, מפלגת הימין החדש בה חברה בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת לא נכנסת לכנסת. לימין החדש יש אחרי הספירה בלילה 3.14 אחוז מהקולות והמפלגה זקוקה לדחיפה גדולה מכיוון החיילים כדי להגיע ל-3.25 אחוז מהקולות ולעבור את אחוז החסימה.

גורמים בהפועל באר שבע שוחחו הבוקר עם הבעלים אלונה ברקת ואיחלו לה לעמוד במשימה ולהיות חברת כנסת. ברקת מעדיפה בינתיים לא להגיב לשאלות התקשורת ומלבד ציוץ בטוויטר שפירסמה אמש, לא הודיעה דבר.

בהפועל באר שבע דרוכים כאמור לקראת סיום ספירת הקולות ומקווים כי בכל מקרה לא תהיה השפעה על ברקת ועל עתידה במועדון. ברקת כאמור דיברה לא אחת והצהירה ערב הבחירות כי תהיה בעלי הקבוצה גם אחרי הבחירות. אלה היו הצהרות שנועדו לפזר את הערפל, אבל הן התייחסו ליום בו היא תהיה חברת כנסת או אולי אפילו שרה בממשלה. שום הצהרה לא התייחסה למה יקרה אם היא לא תיכנס לכנסת ובעיקר לא התייחסה לתחושת אכזבה שהיא עלולה להרגיש אם היא לא תקבל תמיכה מהעיר לה תרמה כל כך הרבה, מה שאכן קרה לבסוף. פחות מ-4,500 מצביעים היו לימין החדש בבאר שבע ומדובר בנתון שלבטח לא מספק את ברקת שפעילה בעשייה לטובת העיר כבר למעלה מעשור. מפלגת הימין החדש ממוקמת בבאר שבע הרבה אחרי הליכוד וכחול לבן והגיעה חמישית גם אחרי ישראל ביתנו וש"ס.

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. קובי אליהו
איך ברקת תגיב לתמיכה הנמוכה בה בעיר?/קובי אליהו

כך או אחרת, לברקת יש התחייבויות במועדון לשנים הבאות וגם אם היא תרצה מאיזושהי סיבה לעזוב, היא תהיה חייבת למצוא מישהו שייקח ממנה את הקבוצה, אך כאמור לא מדובר במשהו שנמצא כרגע על הפרק, לפחות על פי מה שיודעים בהפועל באר שבע.

בימים האלה אמורות לעבור זכויות הניהול במועדון לאסי רחמים. במידה שברקת תיכנס לכנסת בסופו של דבר, התהליך הזה יושלם ורחמים יהיה מחזיק הזכויות במועדון על פי מה שתוכנן לפני חודשיים. אם ברקת לא תיכנס עם הימין החדש, היא אמורה לחזור בגדול להפועל באר שבע בכדי לנסות ולהחזיר אליה את האליפות ובכל מקרה לשמש כבעלים פעילה כפי שעשתה מהיום בו הגיעה למועדון, אך כאמור המכה הפוליטית עשויה להיות גם גדולה מדי עבורה ולא ברור לאן היא תיקח את זה שהיא לא נכנסה לכנסת.

"אנחנו לא יודעים על שום שינוי במה שתוכנן", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע. "כולנו מחכים ביחד עם אלונה לראות מה יולידו פתקי ההצבעה של החיילים ולכן עוד מוקדם לנבא ולהעריך. אלונה אמרה שהיא ממשיכה אחרי הבחירות להיות הבעלים ולזה כולם נצמדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully