וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם גרונק הגיע: הרד סוקס הניפו את דגל האליפות

הפורש הטרי זרק יחד עם ג'וליאן אדלמן וסטפן גילמור את ההגשה הראשונה לפני המשחק הביתי הראשון של בוסטון העונה. דסטין פדרויה חזר אחרי קרוב לשנה

שחקני בוסטון רד סוקס ניו אינגלנד פטריוטס. AP
חגיגה בפנווי פארק/AP

חגיגה גדולה התקיימה הערב (שלישי) בפנווי פארק, שם בוסטון רד סוקס הניפה את דגל האליפות התשיעי בתולדותיה והרביעי במילניום הנוכחי.

למרות פתיחת העונה האיומה של האלופה, שחזרה ממסע המערב שלה עם מאזן 8:3 מאכזב ולמרות שמזג האוויר הקר לא שיתף פעולה, האצטדיון היה כמובן מלא עד אפס מקום שעה ארוכה לפני המפגש הביתי מול טורונטו.

בתום הופעה מוזיקלית וחשיפת דגל האליפות, יצאו מהדלת של המפלצת הירוקה המפורסמת גיבורי העבר של הרד סוקס: פדרו מרטינז, קורט שילינג, מני רמירז ודייויד אורטיז, כשהם מניפים תארי אליפות קודמים.

שחקני הקבוצה מהעונה שעברה, ששלטו ב-MLB והביסו 1:4 את לוס אנג'לס דודג'רס בוורלד סירייס, קיבלו יחד עם המנג'ר אלכס קורה את טבעות האליפות הנוצצות והחגיגה הושלמה כאשר את ההגשה הראשונה של משחק הבית הראשון של העונה זכו לבצע כוכבי הקבוצה השנייה של העיר שזכתה העונה באליפות, ניו אינגלנד פטריוטס. הקהל בפנווי פארק יצא מדעתו כאשר ג'וליאן אדלמן, סטפן גילמור ובעיקר, הפורש הטרי רוב גרונקובסקי עלו עם גביע הלומברדי לאירוע החגיגי.

במשחק עצמו, דסטין פדרויה הוותיק, שלפני 11 שנים זכה בתואר ה-MVP של האמריקן ליג ונפצע קשות בברכו בתחילת עונת 2017 מתיקול של מני מצ'אדו, חזר אחרי שהחמיץ כמעט שנה. פדרויה שותף רק שלוש פעמים בעונת האליפות ולא שיחק מאז ה-29 במאי.

*** כריס ארצ'ר ויאסייל פויג, שנקלעו לעימות פיזי שניקה את הספסלים במפגש בין פיטסבורג לסינסינטי ביום ראשון, ספגו השעיות. המגיש של הפייראטס הורחק מחמישה משחקים ואילו שחקן הרס הושעה משני משחקים. מנג'ר סינסינטי, דייויד בל, שפרץ למגרש בזעם אחרי שארצ'ר זרק כדור מסוכן והחל את המהומה, הורחק ממשחק אחד ונקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully