וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד לעבר הקוואדרופל: מנצ'סטר סיטי חולמת על זכייה בליגת האלופות

אוהדי מנצ'סטר סיטי שראו את קבוצתם מנצחת את ברייטון, נשארו בלונדון למשחק הגדול מול טוטנהאם ברבע גמר האלופות (22:00): "זה מכשול רציני בדרך למטרה הכי חשובה". שלמה וייס מדווח מרחובות לונדון עם אוהדי האלופה

צפו בקליפ הקמת האצטדיון החדש של טוטנהאם

ההיסטוריה שטומנת בחובה הכיכר הכי מפורסמת בלונדון, כיכר טרפלגר, מלאה באירועים משמעותיים כמו "הקרב ששינה את יחסי הכוחות", כך יגדיר כל אנגלי את העימות הימי מול הצרפתים שהפך את האנגלים לכוח החזק בעולם בימי נפוליאון. אתמול בשעות הערב המוקדמות, כ-214 שנים לאחר מכן באותה כיכר בדיוק עמדו עשרות אנגלים לבושים בצעיפים וחולצות בצבע תכלת וחשבו על קרב אחר לגמרי,הקרב שיתרחש היום בין קבוצתם האהובה מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם המקומית (22:00). אוהדי הסיטי נמצאים בבירה האנגלית כבר כמה ימים, הם הגיעו למשחק שנערך ביום שבת במסגרת חצי גמר הגביע האנגלי נגד ברייטון ונשארו למנה העיקרית הערב. שירי העידוד בכיכר לא הפסיקו והמטרה הייתה ברורה. להעביר את ההכרעה למנצ'סטר. "לא להיות מופתעים. להעביר את ההכרעה אלינו", קבע את המטרה האוהד ג'וש, "אצלנו בבית הם יתקשו מאוד. אם נעשה תוצאה טובה כאן נגיע לחצי הגמר".

ואכן, הערב יעמוד פפ גווארדיולה במבחן אמיתי, מול היריבה הקשה בדמות התרנגולים. המאמן הקטלאני מבין שעם כל הכבוד לאליפות וגביע, אוהדי הסיטי רוצים הפעם רק דבר אחד והוא להוכיח שהם הטובים באירופה. הדחה בשלב רבע הגמר תעמיד את העונה הענקית שרושמים הסיטיזנס בסימן שאלה גדול וכדי שזה לא יקרה, האלופה חייבת לרשום תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה מאות קילומטרים מהיכן שייערך המשחק הערב.

אוהדי מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
ניצחון על ברייטון זה נחמד, אבל העונה המטרה היא לזכות בליגת האלופות. אוהדי סיטי/רויטרס

"עוד צעד לעבר הקוואדרופל", זה המשפט הנפוץ ביותר שנשמע ברחובות לונדון בסוף השבוע האחרון. שבת בצהריים ואת האוהדים של הסיטי שעשו את השעות הארוכות ברכבת או ברכב ממנצ'סטר ללונדון עניין רק דבר אחד - והוא לעבור את חצי הגמר מול ברייטון הקטנה בשלום. ברכבת התחתית מאות אוהדים כבר חיממו את הגרון אך אם לומר את האמת הם נבלעו בתוך האלפים שעשו את הדרך הקצרה בהרבה מברייטון ללונדון. "לא בטוח שהם יביאו הרבה אוהדים", הסביר אחד מאוהדי ברייטון שהגיע עם האישה לחוויה של פעם בחיים עבור אוהד הקבוצה הקטנה.

כמה דקות לפני שריקת הפתיחה למשחק מול ברייטון היציעים של סיטי כבר היו מלאים ורועשים והחוויה בוומבלי הדגישה למה למרות ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, הכדורגל באי הבריטי עדיין נחשב בעיני רבים להצגה הכי טובה שיש. 72 אלף אוהדים רועשים, אלן שירר באחת מעמדות השידור משקיף על הנעשה ורוח קרירה שמשפיעה רק על התיירים. "אנחנו רגילים לקור הזה", הסביר סם אוהד ברייטון, "אפשר להגיד אפילו שעכשיו מזג האוויר נעים".

עוד באותו נושא

תומר חמד: "חזרה לארץ? מציע לא לבנות עלי לקיץ הקרוב"

לכתבה המלאה
אדרסון שחקן מנצ'סטר סיטי, הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
האיום הכי גדול על סיטי. הארי קיין/רויטרס

אם מישהו חשב שקרב חוליגנים יתחולל בחוץ גילה את ההיפך הגמור. אוהדי ברייטון המשיכו לשיר בטירוף ואם זר נקלע למקום הוא בוודאי היה חושב שהקבוצה הקטנה כרגע העפילה לגמר. ואוהדי סיטי? אותם עניינו רק שני דברים. המשחק מול טוטנהאם שייערך כאמור הערב במסגרת רבע גמר ליגת האלופות, והיריבות העירונית עם השדים האדומים. "מי ששונא את היונייטד שימחא כף", שרו אוהדי סיטי לאורך התור הארוך שהשתרר בדרך חזרה לרכבת התחתית, "יש לנו עכשיו שלושה ימים להישאר כאן בלונדון", סיפר ג'ורג' אוהד סיטי שהגיע עם בנו הקטן שדומה באופן מפליא לדה בראונה, "כולם כאן מתרגשים בעיקר מהמשחק מול טוטנהאם כי זה מכשול רציני בדרך למטרה הכי חשובה שלנו והיא ליגת האלופות".

מאות ישראלים כאמור הגיעו כבר בסוף השבוע האחרון גם הם ללונדון כדי לחזות בשבוע כדורגל עמוס וכולם ינכחו היום באצטדיון לאחד מהמשחקים היותר מרתקים במסגרת שמונה האחרונות של המפעל האירופאי וכנראה העולמי הכי חשוב. "הפריחה של האנגליות בליגת האלופות החזירה גם את הישראלים להתעניין יותר בנסיעות למשחקים באי הבריטי", מסביר גבריאל מזרחי מבעלי חברת טיק טיק, "הריגוש הזה והחוויה מסביב בתוספת זה שלונדון הוא יעד אטרקטיבי מאוד גם לחופשה משפחתית, החזירה בענק את הישראלים למשחקים של הפרמייר ליג".

* הכותב היה אורח של חברת הנסיעות טיק טיק בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully