וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "מאמינים כשהכסף יהיה על השולחן, זה יהיה אחרת"

9.4.2019 / 8:00

הצהובים רשמו הפסד שלישי תוך שבוע, הפעם להפועל ירושלים וסימנו את היכולת ההגנתית כבעיה: "לחטוף כמעט 100 נקודות זה יותר מדי"

ONE

מכבי תל אביב רשמה את הפסדה השלישי ברציפות תוך שבוע, כשהפסידה אמש (שני) 98:92 לאחר הארכה להפועל ירושלים. בעקבות ההפסד פספסה מכבי הזדמנות להבטיח חזרה למקום הראשון בטבלה, והיא תצטרך לגבור על הפועל אילת ביום חמישי בבית כדי לעשות זאת.

הצהובים פתחו את המשחק מצוין, הוליכו כבר ב-12 נקודות יתרון ברבע הראשון, לפני שנתנו לירושלים להשתלט על העניינים עם קבלת החלטות לא טובה והגנה חשופה. דקה וחצי לסיום הוליכה ירושלים ב-8 נקודות יתרון, אלא שאז התעוררו סקוטי ווילבקין וג'ון דיברתולומיאו, המצטיינים של הצהובים במשחק ובעזרת קאמבק גדול כפו הארכה. בשלב הזה איבדה מכבי את המומנטום שוב, וראתה כיצד ירושלים יוצאת עם הניצחון.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. לירון מולדובן
לא היה מרוצה ממשחק ההגנה. ספרופולוס/לירון מולדובן

בקבוצה היו מאוכזבים בסיום מההפסד, ובעיקר מהיכולת ההגנתית כשגם המאמן יאניס ספרופולוס מודה שדיאנדרה קיין שעדיין לא כשיר בעיניו לחזור לשחק, היה חסר. בנוסף ציינו בקבוצה את בעיית העבירות של אלכס טיוס, שפתח את המשחק טוב מאוד עם עבודה יעילה מתחת לסלים, ונאלץ לשבת לשלבים ארוכים על הספסל. "שניים משחקני ההגנה הטובים ביותר שלנו לא היו שם כשהיינו צריכים אותם, וזה בעיה", סיכמו במועדון, "מאמינים כשהכסף יהיה על השולחן זה יראה אחרת".

ספרופולוס היה רחוק מלהיות מרוצה משחקניו והשאיר אותם בסיום לשיחה בחדר ההלבשה בה שוחח בין היתר על איבוד הפוקוס בשלבים מסוימים של המשחק. המאמן שיתף אמש 11 שחקנים ברוטציה, אך שלושה מהם - ג'ייק כהן, מייקל רול ודני אבדיה, זכו לדקות מעטות, ונראה היה שלא מצא את הרוטציה המתאימה בהתמודדות. מנגד, ווילבקין, דיברתולומיאו, טאריק בלאק, ג'וני אובריאנט ויובל זוסמן שיחקו דקות משמעותיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. לירון מולדובן
מנקודות האור של מכבי. ג'ון דיברתולומאו/לירון מולדובן

"אנחנו תמיד יכולים וצריכים להיות יותר אגרסיביים, צריכים לדעת לשמור על זה ל-40 דקות, כולם צריכים להיות מוכנים כשקוראים להם לשחק", סיכם הקפטן דיברתולומיאו שקלע 21 נקודות ב-33 דקות, "לא הצלחנו לעשות עצירות בסיום המשחק, לחטוף כמעט 100 נקודות גם אם זה בהארכה, זה הרבה יותר מדי. הם קבוצה עם מומנטום טוב, באולם שלהם הם מסוכנים. ירושלים קבוצה טובה ועמוקה, זה ששיש להם שחקנים חסרים, זה נותן לשחקנים הזדמנות לקפוץ קדימה, צריך לתת להם קרדיט. אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח, אבל כשמפסידים הדבר הכי חשוב זה ללמוד מזה. לא חשבנו על אפשרות לפגוש אותם בפיינל פור, אנחנו צריכים עכשיו להתרכז במשחק נגד אילת".

עוד נקודה שציינו במכבי כבעייתית ביותר, הייתה הניצחון של ירושלים במשחק הפנים. אמנם הצהובים ניצחו במאבקי הריבאונד, אך הסנטרים של ירושלים, בהנהגתו של אמארה סטודמאייר, חגגו בצבע, "הרגשנו שהמומנטום שלנו בא והלך. אנחנו היינו בריצה, והם היו בריצה, וכך הלאה", סיכם טאריק בלאק את ההפסד, "אם נמשיך להפסיד לא נטפס במעלה הטבלה ולא נחזור למקום הראשון. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה, נצטרך ללמוד מה לא עובד ונחזור ליכולת שלנו. אנשים יכולים לומר שאנחנו לא משחקים עם מספיק תחושת חשיבות למשחקים, אבל בשבילנו מה שחשוב זה לחזור לאימונים, לחזור לעצמנו ולשים את המשחק הזה מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully