וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הפועל תל אביב יקטן, רפואה: "אסור לספוג בדקה ה-93"

9.4.2019 / 7:49

למרות הפגישה המתוכננת בקרוב בין האחים ניסנוב לקובי רפואה, כבר עתה ברור שהיכולת לשדרג את הסגל תהיה נמוכה. גורם: "בדיוק ככה נכנסים לתקופה רעה"

פלייר ניסן יחזקאל/עריכת וידאו: שניר דבוש

בהפועל תל אביב לא כך כך הבינו איך הצליחו להפסיד את המשחק לבית"ר ירושלים (2:1) אתמול (שני). בקבוצה היו מתוסכלים אחרי שאיבדו יתרון וספגו את שער הניצחון בתוספת הזמן.

גורם במועדון אמר בסיום: "המשחק היה ביד שלנו, אדלר גם רצה להחזיר להם פנדל על החצי הראשון, אסור היה לדגני ליפול בפח הזה". במהלך המחצית השניה קובי רפואה ראה את קבוצתו הולכת אחורה ונשמע מספר פעמים צועק: "לאן אתם הולכים, צאו קדימה" אך ללא הועיל. גורם בהפועל תל אביב אמר אתמול: "כשרפואה כעס אחרי המשחק עם הפועל חיפה חשבו שהוא מגזים, כשקבוצה מורידה רגל מהגז קשה לה לחזור לאותו קצב, בדיוק ככה נכנסים לתקופה לא טובה".

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
"אסור היה לדגני ליפול בפח הזה"/דני מרון

רפואה אמר בסיום: "ידענו שבחצי השני בית"ר תהמר ותשחק על כל הקופה ובמקום ללחוץ אותם חזרנו אחורה. עדיין, היינו צריכים לשמור על התיקו ולא לספוג בדקה ה-93. החילופים? עשיתי חילוף הגנתי כי השריר של פרחאת היה מתוח והחילוף של קאיו באליאס היה כי איבדנו את האמצע".

על החילוף של ולסקיס אמר: "על הדברים האלה נגיב ונטפל בתוך המועדון. הוא לא יצא בגלל טעות אלא בגלל שהוא ענה לי ואנחנו נטפל בזה". ולסקיס פלט מספר מילים לאחר החילוף וירד לחדר ההלבשה, חזר, ובירידה למחצית פלט שוב כמה מילים כאשר אנשי הפועל תל אביב מנסים להרגיע אותו.

בהפועל תל אביב רוצים להשיג עוד ניצחון כדי להבטיח סופית את ההישארות בליגה. למרות הפגישה המתוכננת בקרוב בין האחים ניסנוב לקובי רפואה, כבר עתה ברור כי תקציב הקבוצה יקטן והיכולת לשדרג את הסגל תהיה נמוכה. יתרה מכך, מספר שחקנים ביררו דרך סוכניהם אפשרות לקבל חוזה חדש ומשודרג ומצפים לתשובות. ניר לקס ועידן כהן צפויים לחזור ל-11 במחזור הבא.

עוד באותו נושא

הכלבויניק של בית"ר: דוד קלטינס הוכיח שוב עד כמה הוא חיוני לבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים מול נריוס ולסקיס שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
ענה לרפואה וייענש. נריוס ולסקיס מול טל בן חיים/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully