וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירג'יניה ניצחה את טקסס טק אחרי הארכה וזכתה בטורניר המכללות

הקאבלירס ניצחו 77:85 לאחר הארכה וזכו בטורניר לראשונה אי פעם. דיאנדרה האנטר צלף 27, כמעט טריפל דאבל לטיי ג'רום (16, 9, 8)

עריכה: מתן חדד

וירג'יניה קאבלירס זכתה הבוקר (שלישי) לראשונה בתולדותיה באליפות המכללות אחרי ניצחון דרמטי בהארכה על טקסס טק ריידרס 77:85. עונה אחרי שעשתה היסטוריה שלילית כשהפסידה כמדורגת ראשונה למדורגת 16 בסיבוב הראשון של טורניר המכללות, וירג'יניה נשענה על דיאנדרה האנטר שסחב אותה על גבו לניצחון הזה עם 27 נקודות ו-7 ריבאונדים.

הסופמור האתלטי כפה הארכה עם שלשה גדולה 12.1 שניות לסיום הזמן החוקי ו-2:07 דקות לסיום הארכה קלע שלשה מהפינה שהעניקה לקאבס את היתרון עליו היא שמרה עד הסיום. האנטר קלע שיא קריירה של נקודות אחרי שלא קלע ולו נקודה אחת ב-18 וחצי הדקות האחרונות. אבל הוא לא היה לבד. קייל גיי עזר לו עם 24 כשהשניים צולפים יחד שמונה שלשות. טיי ג'רום היה קרוב לטריפל דאבל עם 16 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

מנגד, ברנדון פרנסיס הוביל מהספסל עם 17 נקודות. ג'ארט קולבר ודוד מורטי הוסיפו 15 כל אחד שלא עזרו בסופו של דבר לטקסס, שהיתה קרובה וגם הובילה עד השלשה של האנטר ולא הצליחה לרשום זכייה היסטורית בטורניר.

קיי קלארק וירג'יניה. רויטרס
יש אליפות! שחקני וירג'יניה חוגגים/רויטרס
דיאנדרה האנטר וירג'יניה. רויטרס
MVP. דיאנדרה האנטר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully