וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה: אליצור רמלה ניצחה את מכבי אשדוד וזכתה באליפות עשירית בתולדותיה

סל של טיפאני מיטשל (31 נקודות) 4.5 שניות לסיום העניק לרמלה 80:81 באשדוד ו-0:3 בסדרת הגמר. הקבוצה של אלי רבי קטעה ליריבתה חמש אליפויות רצופות. טריפל דאבל של צ'לסי הופקינס ו-34 נקודות של דניאל אדאמס לא הספיקו מנגד

אליצור רמלה שי דורון עם אלי רבי. אתר רשמי
יש אליפות! אלי רבי עם הצלחת/אתר רשמי

זה היה קשה, דרמטי ומורט עצבים ובסיומה של דרמה גדולה: אליצור רמלה זכתה הערב (שני) באליפות המדינה לכדורסל נשים עם 80:81 על מכבי אשדוד ו-0:3 בסדרת הגמר. זו היתה אליפות עשירית בתולדותיה של רמלה, שקטעה את ההגמוניה של אשדוד ששלטה בליגה בחמש העונות האחרונות. טיפאני מיטשל, שהגיעה לרמלה מאשדוד בסוף ינואר, סחפה את רמלה לניצחון עם 31 נקודות וסל הניצחון 4.5 שניות לסיום.

אשדוד של המאמן גלעד כץ, נתנה את הלב ואת הנשמה וראויה למחמאות רבות ולמלוא הערכה על תצוגת כדורסל מרשימה ועל 34 נקודות של דניאל אדאמס ועל יכולות מדהימות של צ'לסי הופקינס, שניפקה 20 נקודות, 17 ריבאונדים ו-11 אסיסטים שלא הספיקו.

אלי רבי נבחר למאמן העונה, דניאל אדאמס ל-MVP של העונה.

טיפאני מיטשל אליצור רמלה. אתר רשמי
31 נקודות וסל אליפות. טיפאני מיטשל/אתר רשמי

למרות שהיא סובלת מפציעות של מספר שחקניות מפתח, אשדוד הצליחה לתת פייט אדיר לרמלה בזכות צ'לסי הופקינס ודניאל אדאמס הנפלאות. שלשה של אליסון הייטאוור 2:22 דקות לסיום קבעה 76:79 לרמלה שכבר הריחה אליפות. אבל צ'לסי הופקינס חדרה וצימקה את הפיגור. רמלה נתקעה ו-28 שניות לסיום אשדוד יצאה להתקפה קריטית בפיגור נקודה. שי דורון החטיאה שלשה אבל דניאל אדאמס לקחה ריבאונד התקפה, סחטה עבירה וקבעה 79:80 לאשדוד מהקו. רמלה לקחה פסק זמן ובהתקפה האחרונה של העונה חדרה טיפאני מיטצ'ל לסל והעלתה ל-80:81 ועד לבאזר הספיקה צ'לסי להחטיא וסיימה את העונה.

קלעו לאשדוד: דניאל אדאמס 34, צ'לסי הופקינס 20 (17 ריבאונדים, 11 אסיסטים), שי דורון 10, אנט סנואו 6, אריאלה רוזנטל 4, ירדן גוט 3, אלכס גיטצ'נקו 2, שני פרידמן 1.

קלעו לרמלה: טיפאני מיטצ'ל 31, ,ג'יימי נארד 20 (12 ריבאונדים), אליסון הייטאוור 17, אלכס כהן 9, סהר דגן ודניאל רבר 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully