וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון וינגייט יוצא בשיפוץ נרחב בהשקעה של 15 מיליון שקל

8.4.2019 / 9:14

המכון הלאומי למצוינות בספורט, שנחנך בדיוק לפני 62 שנה, החל בעבודות שיימשכו כשנה, ויכללו שיפוץ של מתקנים ואולמות: "ההתחדשות תסייע לספורט בישראל"

אולם ברלין, מכון וינגייט. באדיבות צינוב ויתקון אדריכלים, אתר רשמי
אולם ברלין, אחרי/אתר רשמי, באדיבות צינוב ויתקון אדריכלים

מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, החל בפרויקט שיפוץ רחב היקף בהשקעה של 15 מיליון שקל, שישדרגו את המתחם במספר חזיתות. העבודות צפויות להימשך כשנה, ובמסגרתן ישופצו כ-13 מבנים, כאשר גם חדרי הכושר ואולמות הג'ודו ישודרגו. כמו כן, השבוע הסתיים שיפוץ הבריכה הלימודית והסבת בריכת הילדים לבריכת התאוששות לספורטאים האולימפיים בהשקעה של 3 מיליון שקל.

עבודת שיקום חזיתות הבטון החלו בבית הנבחרות, באולם בג, בבניין ה-יא', בספורט ההישגי ובמרכז הפדגוגי. במסגרת הפרויקט יבוצעו עבודות חיזוק, פירוק, סיתות, איטום, כשבסופן תינתן חזות חדשה למבנים. בהמשך השנה יבוצעו עבודות אלו בשמונה מבנים נוספים. מגמת ההתחדשות במכון וינגייט החלה השנה בשיפוצו של מתחם הבריכה הלימודית ששבה לפעול השבוע, עם תוספת חדשה של בריכת התאוששות הידרותרפית. בנוסף, חדר הכושר של הספורטאים האולימפיים ואולמות הג'ודו עוברים מתיחת פנים ורכש ציוד חדש לרווחת נבחרת הג'ודו הלאומית, בהשקעה של 600 אלף שקל. לאחר חג הפסח, יחלו עבודות שיפוץ מגדל המים ומכון השאיבה בהשקעה של מיליון שקל לכל אחד.

יו"ר מכון וינגייט, יקי אנוך: "אנו גאים להשיק את פרויקט השיקום והשיפוץ של המבנים יחד עם פתיחתה המחודשת של הבריכה הלימודית בסיוע משרד התרבות והספורט. פעולות אלו לרווחתם של הספורטאיות והספורטאים, הינן חלק מתוך התכנית האסטרטגית ארוכת הטווח של המכון שהחלנו ליישם. אנו מאמינים שהתחדשות המבנים, חיזוק התשתיות ושיפורן, יסייע להצלחתם של ספורטאי ההישג של המדינה".

אתמול (ראשון) ציין מכון וינגייט 62 שנים לפתיחת שעריו. המכון, מהווה מרכז האימונים של ענפי הספורט האולימפיים והפראלימפיים ומשמש כבית לאומי של איגודי הספורט, היחידה לספורט הישגי של משרד התרבות והספורט ו'אתנה'. המכון מספק את המעטפת הכוללת לספורטאי ההישג של מדינת ישראל, לרבות פנימייה לטיפוח ספורטאים צעירים מחוננים, רפואת ספורט ומחקר, הכשרת מאמנים ומדריכים, לינה והסעדה, מתקני אימון וכיתות לימוד.

אולם נורמן, מכון וינגייט. באדיבות צינוב ויתקון אדריכלים, אתר רשמי
אולם נורמן, אחרי/אתר רשמי, באדיבות צינוב ויתקון אדריכלים
בית הנבחרות החדש, מכון וינגייט. באדיבות צינוב ויתקון אדריכלים, אתר רשמי
בית הנבחרות החדש, אחרי/אתר רשמי, באדיבות צינוב ויתקון אדריכלים
הבריכה הלימודית אחרי השיפוץ, מכון וינגייט. באדיבות צינוב ויתקון אדריכלים, אתר רשמי
הבריכה הלימודית החדשה/אתר רשמי, באדיבות צינוב ויתקון אדריכלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully